Sabiedrisko attiecību efektivitāte jāsalīdzina ar uzņēmuma vadības izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem. Sabiedrisko attiecību efektivitāte uzņēmuma iekšienē mēra kā darbinieku „lojalitāti uzņēmumam”. Tāpēc sabiedrisko attiecību speciālistam uzņēmumā ir jāapzinās pastāvīgo izmaiņu un stresa ,ekonomiskās situācijas valstī un konkurences būtība un ietekme uz sabiedrisko attiecību veidošanas stratēģijām un metodēm. Lai sabiedrisko attiecību speciālista darbs uzņēmumā tiktu vērtēts kā efektīvs, ir jāpaveic kaut kas vairāk kā tikai jāveido un jāsaglabā attiecības ar darbiniekiem un citām iesaistītajām personām. Sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz uzņēmumam veidot vidi, kuras rezultātā uzņēmuma īpašnieki vai investori var būt apmierināti ar peļņu. …