Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:330011
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.11.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Darbinieku attiecību nozīme uzņēmumā    4
1.1.  Darbinieku attiecību veidošana    5
2.  Komunikācija uzņēmumā    6
2.1.  Iekšējās komunikācijas veidi    7
2.2.  Sekas, kas rodas, ja netiek pielietota pilnvērtīga iekšējā komunikācija    8
3.  Konflikti darbinieku starpā    9
3.1.  Konfliktu veidi    9
3.2.  Konfliktu cēloņi    9
3.3.  Konstruktīva konflikta risināšana    10
3.3.1.  Uzbrukums vai bēgšana    11
3.3.2.  Veiksmīga konflikta risināšana    12
3.4.  Konfliktu novēršana    14
4.  Darbinieku attiecības biedrībā „Avantis”    14
4.1.  Metodes datu apstrādāšanai    14
4.3.  Darbinieku attiecību pilnveidošanas iespējas biedrībā „Avantis”    18
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    22
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Biedrības „Avantis” kolektīvs neformālā pasākumā kopā sanāk apmēram 1 reizi gadā, bet projektu vadītāji tiekas biežāk, jo anketā atzīmēja, ka tiekoties apmēram 5 reizes gadā.
2. Biedrības „Avantis” darbiniekiem reti izdodas uzslavēt kolēģus par labi padarītu darbu, kas varētu motivēt viņus strādāt labāk. Tajā pašā laikā gandrīz katram no viņiem uzslavas ir svarīgas un 3 respondenti atzīst, ka tās stimulētu viņus labāk paveikt nākamos darbus. Var secināt, ka kolektīvā strādājošie darbinieki nesaņemot cerēto uzslavu, var ieslīgt depresijā, justies nenovērtēti vai veidot konfliktsituācijas, jo netiek apmierinātas viņu vēlmes.
3. Biedrībā „Avantis” haotiski izplatās informācija bez kanāla adresāta vai darba uzdevuma. Personas, kas iegūst haotisku informāciju, bieži vien nezina ko iesākt un tas traucē koncentrēties tiešajiem darba pienākumiem.
4. Biedrībā „Avantis” komunikācija ir vairāk efektīva, nekā neefektīva, jo no 5 darbinieiem 4 atbildēja, ka gan formālā, gan neformālā komunikācija veiksmīgi tiek apvienota ikdienā.
5. Konfliktiem ir maz izredžu attīstīties tādos uzņēmumos, kur notiek regulāra informācijas apmaiņa, valda atklātība, galvenais mērķis ir savstarpēja uzticēšanās un kur visiem darbiniekiem ir vienādi noteikumi.
6. Cilvēks, kurš nerisina konfliktus, ietiepīgi turoties pie sava viedokļa vai pat izdarot spiedienu uz citiem, jau nākamajā konfliktsituācijā cietīs pats. Attīstīties tālāk ļaus spēja veidot savstarpējas attiecības un pieņemt kompromisus.
7. Komunikācija visefektīvākā ir tikai tad, ja uzņēmums spēj apvienot vienlīdz labi gan formālo komunikāciju (sanāksmes, sapulces, lietišķas tikšanās), gan neformālo komunikāciju (pusdienu pārtraukumi, pārgājieni, neformālas sarunas, baumas).
8. Hipotēze pierādījās. Priekš pavisam veiksmīgām darbinieku attiecībām vajadzētu veidot biežāk neformālus pasākumus, regulāras darba apspriedes un sapulces, bet kopumā darba kolektīvs ir atvērts, darboties gribošs un ar labām savstarpējām un draudzīgām attiecībām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация