Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:383660
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.10.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kampaņas apraksts    4
2.  Situācijas novērtēšanas analīze    5
3.  Kampaņas mērķu un uzdevumu analīze    6
3.1.  Mērķu analīze    6
3.2.  Uzdevumu analīze    7
4.  Kampaņas mērķauditorijas analīze    7-8
5.  Kampaņas galveno vēstījumu analīze    8 -9
6.  Komunikācijas stratēģijas un taktikas analīze    9 – 10
7.  Kampaņas rezultātu analīze    10-11
8.1.  Pētījuma analīze    12-17
  Secinājumi    18
  Nobeigums    19
  Literatūras saraksts    20
  Pielikumi    21-.29
Фрагмент работы

Šī kampaņa Latvijā norisinās jau kopš 2005. gada. Un šajā kampaņā šogad piedalījās 75 uzņēmumi ar vairāk nekā tūkstoti apkalpošanas vietu visā Latvijā.
Šāda kampaņa nāk tikai par labu gan darbiniekiem, gan klientiem. Tāpēc nākamgad, kad notiks šī kampaņa jāmēģina izrādīt lielāka aktivitāte, gan sniedzot labas uzslavas par uzņēmumu, gan arī teikt, ja ir lietas, kuras noteikti vajadzētu uzlabot.

Darba mērķis:

1.Attīstīt savas prasmes analizējot reālas situācijas un gadījumus SA darbā
2. Attīstīt savas prasmes analizēt citu SA speciālistu veidotas SA kampaņas un piedāvātos risinājumus

Darba uzdevumi:

1.Veikt izvēlētās kampaņas analīzi
2.Salīdzināt analizēto ar teorijas nostādnēm
3.Veikt pētījumu par šo kampaņu
4.Izdarīt secinājumus par kampaņu un pētījuma rezultātiem.

LabsServiss.lv ir projekts, kura ietvaros tiek organizētas konferences un apmācības klientu apkalpošanas darbiniekiem un viņu vadītājiem. Projekta ietvaros divas reizes gadā tiek organizētas konferences Laba Servisa Dienas, savukārt martā ik gadu rīkojam kampaņu "Uzslavē labu servisu!".
Rudenī tiek organizēta arī konference "Pārdošanas Guru" pārdošanas profesionāļiem, regulāri organizējam arī korporatīvās apmācības klientu apkalpošanas jomā. Projekts darbojas arī Lietuvā (GerasAptarnavimas.lt) un Igaunijā (HeaTeenindus.ee), savukārt Latvijā tas aizsākās 2005.gadā.
LabsServiss.lv pasākumus organizē "Hansa Conferences" - profesionāla kompānija, kas organizē konferences un apmācības daudzās Austrumeiropas un Centrāleiropas valstīs.
Kampaņas galvenie partneri ir „Swedbank”, „Tele2” un Rīgas dome. Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1180, LETA, TNT, draugiem.lv, TVNET, Tv24, Kapitāls, CV-Online, JCDecaux, Market Media, Samsung, Ininfo, E3 projekts, BadDog, Kapitāls, Leo Burnett, Cube Media, Digiprint, viesnīca Elefant un citi.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация