Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:511221
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

23. Kā rīkoties krīzes situācijā darbā ar žurnālistiem?
• Krīzes situācijā nekavējoties jāuzsāk dialogs ar žurnālistiem.
• Ja krīze ir negrozāms fakts, tad atklāti un godīgi jāinformē par tās norisi
• Strauji un bez kavēšanās atbildēt uz žurn. jautājumiem.
• Ja nepieciešams rīkot preses konferences
• Pret žurnālistu jābūt atklātam un godīgam,
24. Kādi ir „melnā PR” paņēmieni uzņēmējdarbībā?
Informācijas tehnoloģija, kas ir vērsta uz to, lai bojātu imidžus politiķiem, uzņēmumiem, precēm. Tas ir domāts, lai bojātu tēlu kādām noteiktām darbībām, aktivitātēm, padarot tās par stipri vien nemodīgām. Vienkārši sakot, tā ir imidža bojāšana.
• Melnā PR kampaņa veidošana
• Apmaksāta raksta pasūtīšana presē
Tad arī parādās dažādi negatīvismi, piemēram, par to, ka kāda kompānija pārdod nekvalitatīvas preces, veic negodīgus naudas darījumus utt
25. Kāda loma sabiedriskajās attiecībās ir uzņēmuma vadītājam?
Uzņēmuma vadītājam ir svarīga loma sabiedriskajās attiecībās, jo tam ir zināma visa vajadzīgā informācija, kas ir nepieciešama lai nodrošinātu SA.
26. Kādas atšķirības ir propagandai un sabiedriskajām attiecībām?
• Nolūks – mērķis (cīņa par varu)
• Ētiskie kritēriji
• Sab. Att. operē ar pārbaudāmu info., prop. ir melīga un grūti pārbaudāma
Propaganda – apzināti, organizēti un vairāk vai mazāk sistemātiski centieni ietekmēt cilvēka vērtības, attieksmi vai darbību, izmantojot simbolus: vārdus, žestus, karogus, piemenekļus, drēbes, plakātus. u.c.
27. Kādi kritēriji ir jāievēro rakstot preses ziņojumu (relīzi)? Tai jābūt:
• Aktuālai
• Informatīvai
• Precīzai
• Univesiālai
• Vienkāršai un ātri sagatavojamai
• Konkrētai
28. Kādi ir sabiedrisko attiecību speciālista uzdevumi strādājot ar žurnālistiem.
• Komunikācija ar žurnālistiem
• Informācijas sniegšana
• Konsultēšana
• Kontaktu uzturēšana

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация