Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:532333
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  Abstract    3
  IEVADS    6
  LABDARĪBA UN TĀS IZPAUSMES VEIDI    8
  Labdarības skaidrojums un tās vēsturiskais aspekts    8
  Labdarība kā viena no sociāli atbildīgu uzņēmumu raksturojošām izpausmēm    8
  Labdarības pasākuma „Labestības diena” attīstītājs – Latvijas Neatkarīgā Televīzija    13
  „Labestības diena” – palīdzības diena slimajiem bērniem    18
  „LABESTĪBAS DIENAS” NOVĒRTĒJUMS UN TĀ IEGŪŠANAI PIELIETOTĀS IZPĒTES METODES    22
  No komunikatora puses    22
  No auditorijas puses    25
  „Labestības dienas” novērtējumu no komunikatora un auditorijas puses salīdzinājums    29
  SECINĀJUMI UN REZULTĀTI    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    34
  PIELIKUMI    36
Фрагмент работы

Savā ikdienā arvien biežāk sastopamies ar jēdzienu labdarība, kā arī ar lūgumiem finansiāli atbalstīt kādu labdarības aktivitāti. Turklāt, šī sabiedrībā valdošā aktualitāte aizvien biežāk uzskatāmi nonāk arī uzņēmumu redzeslokā, kļūstot par pamatu uzņēmumu labdarības iniciatīvai, kas ne tikai sniedz ieguldījumu sabiedrības problēmu risināšana, bet arī, iespējams, sekmē uzņēmuma kā sociāli atbildīga sabiedrības kopienas dalībnieka reputāciju. Šī akadēmiskā kursa darba mērķis ir apskatīt labdarību kā vienu no būtiskākajiem uzņēmuma LNT sociālās atbildības paudējiem, kā arī uzņēmuma sociālās ietekmes iespējamību labdarības veicināšanas kontekstā.
Lai gūtu nepieciešamo informāciju, jānoskaidro:
sabiedrības attieksmi pret labdarību un labdarības akcijām;
attieksmi pret konkrēto LNT rīkoto labdarības kampaņu „Labestības diena”;
kāds ir reālais ieguvums sabiedrībai no akcijas „Labestības diena”;
kādi ir izvirzītie mērķi pasākumam „Labestības diena” no LNT puses;
kādi ir LNT ieguvumi no pasākuma „Labestības diena”.
Darbā paredzēts pārbaudīt hipotēzi: labdarības akcijas pozicionējums, proti, sauklis "Kopā mēs to varam" veicina kopienas idejas asimilēšanu/pieņemšanu sabiedrībā, īpaši jauniešu vidū.
Izmantojot teorētisko bāzi par labdarību kā sociāli atbildīga uzņēmuma raksturojošu pazīmi, tiks apskatīts konkrētais gadījums – LNT iesaistīšanās sabiedrībai nepieciešamo jautājumu risināšanā, veidojot pasākumus „Labestības diena”.
Lai novērtētu pasākumu no komunikatora puses, paredzēts pielietot strukturēto interviju ar pirmās „Labestības dienas” producentu un pašreizējo LNT radošo direktoru Niku Volmāru. Tāpat, ņemot vērā, ka 2008. gada pasākums bija otrais pēc skaita, tiks salīdzināti televīzijas reitingi, kuri atspoguļo datus par abiem akcijas norises gadiem.
Iegūt informāciju par auditorijas attieksmi pret labdarības aktivitātēm un konkrēto LNT projektu „Labestības diena” paredzēts ar anketēšanas palīdzību, veicot pilotpētījumu dažādās vecuma grupās.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,48 €
Комплект работ Nr. 1312166
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация