Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
0,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:624794
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskā analīze    2
2.  Uzņēmuma raksturojums   
2.1.  Sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Фрагмент работы

2.1. Sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam
Uzņēmums ir nesen atvērts uzņēmums, tāpēc sabiedrisko attiecību kampaņa uzņēmumam ir ļoti nepieciešama. Šīs kampaņas mērķis bija piesaistīt uzņēmumam klientus, kā arī veicināt uzņēmuma atpazīstamību pilsētā.. Sākumā, lai izvērtētu kādu kampaņu taisīt autore kopā ar uzņēmuma dibinātāju noteica mērķauditoriju - lai to izdarītu tika domāts par to, kādai cilvēku grupai pakalpojumi ir vissaistošākie, kā arī tika analizēts tas, kādi līdz šim ir bijuši uzņēmuma klienti. Tika secināts, ka mērķauditorija pārsvarā ir jaunieši vecumā no 12 līdz 20 gadiem. Tāpēc stratēģija bija izveidot jauniešiem saistošo kampaņu. Tika nolemts, ka stratēģija būs vienpusīga, nevis dialoga veidā.
Lai veicinātu uzņēmuma popularitāti sabiedrisko attiecību darbības bija: izveidot plakātus, kuros tika ietverta svarīgākā informācija par uzņēmumu – tā sniegto pakalpojumu informācija, atrašanās vieta, cenas, e-pasts, mājaslapa un telefons. Kā arī uz plakātiem bija uzdrukāts sauklis. Plakāti tika veidoti uzņēmumā un tie tika izvietoti pilsētas skolās un dažādās jauniešu brīvā laika pavadīšanas vietās. Kā vēl viena darbība klientu piesaistīšanai un atpazīstamības veicināšanai bija: izveidot bukletus, kuros ir īsa informācija par uzņēmumu – sniegtie pakalpojumi, atrašanās vieta, mājaslapa, kā arī iespēja izmantot uzņēmuma pakalpojumus ar atlaidi (tiem cilvēkiem, kas saņēma bukletus bija iespēja uzņēmuma pakalpojumus iegādāties ar 30% atlaidi).
Laiks kāds tika patērēts šis kampaņas īstenošanai bija pusotrs mēnesis laika posmā no 1. Oktobra līdz 11. Novembrim – 2 nedēļas tika izstrādāti plakāti, bukleti, noteikta mērķauditorija un izstrādāta stratēģija. Mēnesi tika īstenotas sabiedrisko attiecību kampaņas darbības. Plakāti tika pielikti 14. Oktobrī un tie netiks noņemti līdz Ziemassvētkiem. Bukleti tika dalīti katru piektdienu no 14. Oktobra līdz 11. Novembrim.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация