Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:629098
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 09.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Zīmola nozīme un nepieciešamība    3
2.  Esošās situācijas raksturojums – padarītais un plānotais    4
3.  Valsts zīmola priekšrocības un trūkumi    5
4.  Latvijas iekšējā un ārējā zīmolēšana    7
5.  Latvijas zīmolēšanas stratēģija, prespektīves    8
6.  Latvijas zīmola vieta Eiropā, kā padarīt tās zīmolu spēcīgāku, pamanāmāku un veiksmīgāku    9
8.  NVO un valsts sektora loma Latvijas zīmolēšanā    11
Фрагмент работы

Plānojot jebkuru valsts pozitīvu atpazīstamību veicinošu informatīvu pasākumu, ir nepieciešama vienota stratēģija, pēc kuras vadīties publiskā un privātā sektora institūcijām. Izstrādājot šādu stratēģiju, cieši jāsadarbojas visām valsts pārvaldes institūcijām, privātajam sektoram, nevalstiskajām organizācijām, kā arī jāiesaista sabiedrība, tādējādi nodrošinot atbalstu valsts apstiprinātai kopējai pamatidejai.
Ņemot vērā to, ka šobrīd neeksistē kopēja stratēģija, pēc kuras vadīties valsts tēla veidošanā iesaistītajām publiskā un privātā sektora institūcijām, plašai auditorijai domāta pozitīvu atpazīstamību veicinoša informācija nav balstīta uz vienotas pamatidejas un nav vērsta uz valsts kopējo mērķu sasniegšanu, ir vienotas idejiskās pozīcijas trūkums.
Šobrīd pastāv vairākas ar Latviju saistītas devīzes: tūrisma jomā Latvija ir „zeme, kas dzied”, kultūras festivālā Francijā izskan „Pārsteidzošā Latvija”, citās jomās – „zaļā zeme”, „Latvija – Eiropas krustcelēs”, pārtikas izstādēs – „Growing Green in Latvia”, ekonomiskajos forumos – tilts no austrumiem uz rietumiem, tranzīta ceļš no Neatkarīgo Valstu Sadraudzības (NVS) valstīm uz Eiropas Savienību, valsts ar visstraujāko ekonomisko izaugsmi utt.
Tādējādi dažādas valsts un sabiedrības grupas šobrīd ārvalstīm valsti prezentē katra pēc saviem ieskatiem, neveicinot vienotas valsts zīmolēšanas veidošanu.
Lai novērstu nesaskaņotu ideju un koncepciju izplatību, ir nepieciešama vienota Latvijas popularizēšanas ārvalstīs konceptuālā pamatideja un uz tās balstīta zīmolēšanas stratēģija. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация