Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:633001
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācija    4
2.1.  Neverbālā komunikācija    4
2.2.  Verbālā komunikācija    4
3.  Intervijas priekšrocības un trūkumi    5
4.  Interviju klasifikācija    6
5.  Intervētāja sagatavošanās intervijai    7
  Izsniegtās intervijas analīze    9
  Intervija ‘’Daudz tuvāki ir itāļi’’    10
  Pašanalīze    13
  Izmantotās literatūras saraksts    14
Фрагмент работы

3. Intervijas priekšrocības un trūkumi
Intervijas priekšrocības:
1. Informāciju no respondenta iespējams uzzināt tiešā ceļā.
2. Intervijas ir piemērotas sarežģītām pētnieciskām situācijām. Tajos gadījumos, kad jāpēta sarežģīti jautājumi, intervēšana ir efektīvāka, jo intervētājs var sagatavot respondentu pirms jautājumu uzdošanas, tā nodrošinot kvalitatīvu datu ieguvi.
3. Intervijas piemērotas detalizētas, padziļinātas informācijas iegūšanai. Intervijas gaitā pētniekam ir iespēja iegūt padziļinātu informāciju ar papildjautājumiem vai precizējošiem jautājumiem.
4. Intervijas informāciju var papildināt (neverbālā komunikācija). Intervijas laikā intervētājs var iegūt papildinformāciju no respondenta neverbālā ceļā, novērojot mīmiku, žestus, kas ļauj spriest par respondenta attieksmi, emocionālo noskaņojumu utt.
5. Intervijas jautājumus var paskaidrot. Līdz ar to ir daudz mazāka iespēja nepareizi saprast jautājumu.
6. Intervijām ir plašas lietošanas iespējas.
7. Intervijai ir noteikts laiks. Laika limits liek cieši pievērsties paredzētajam mērķim.


Intervijas trūkumi:
1. Intervēšana ir laikietilpīga un dārga. Šī problēma kļūst aktuāla tad, ja intervējamās personas ir ģeogrāfiski izkliedētas. Ja intervējamās personas nav tālu, intervēšanas izmaksas un laiks samazinās.
2. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no sadarbības kvalitātes.
3. Intervijas kvalitāte ir atkarīga no intervētāja sagatavotības. To ietekmē arī intervēšanas prasme un spēja reaģēt uz intervējamās personas problēmām.
4. Interviju pārtraukšanas iespējamība. Intervija var tikt pārtraukta, ja tās laikā kādai personai zvana telefons utt. Šādi faktori spēj negatīvi ietekmēt intervijas kvalitāti.
5. Anonimitātes trūkums. Intervējamais var nebūt pietiekami atklāts, ja kaunas par informāciju, tā ir pārāk privāta vai arī intervētājs ir pazīstams.
6. Neprecizitāšu iespējamība. Intervējamais var melot, nepateikt svarīgu informāciju vai vienkārši aizmirst svarīgus faktus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация