Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:690567
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 21 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Sabiedrisko attiecību teorētiskās nostādnes    5
1.1.  Sabiedrisko attiecību būtība un nepieciešamība    5
1.2.  Sabiedrisko attiecību metodes un instrumenti    6
1.3.  Masu mediju sabiedrisko attiecību speficika    9
2.  Mediju bizness    12
3.  A/S “Kurzemes Radio” sabiedrisko attiecību raksturojums un analīze    16
3.1.  Radio raksturojums    16
3.2.  Iekšējo sabiedrisko attiecību aktivitātes    17
3.3.  Ārējo sabiedrisko attiecību aktivitātes    18
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Avotu un izmantotās literatūras saraksts    23
  Pielikumi    25
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Sabiedriskās attiecības ir ilgstošu un stratēģisku darbību kopums, kas veicina kāda produkta,uzņēmuma vai personas atpazīstamību, komunikāciju starp dažādām, savstarpēji saistītām mērķgrupām.
2. Mainoties videi, mainās arī SA metodes un instrumenti, tāpēc arī šajā jomā liela nozīme ir radošumam.
3. Kaut arī mediju nozīme sabiedrisko attiecību darbā dažādos uzņēmumos ir atšķirīga, mijiedarbība savā starpā tomēr notiek, un saikne starp abām iesaistītajām pusēm praksē mēdz būt ļoti daudzpusīga.
4. Lai mediji veicinātu sava tēla popularitāti un palielinātu auditoriju, tie, gluži tāpat kā jebkurš uzņēmums, izmanto sabiedrisko attiecību metodes,.
5. Sabiedriskās attiecības un žurnalistika dzīvo savstarpējā simbiozē, kurā abpusējs ieguvums ir gan žurnālistiem, gan SA uzņēmumiem.
6. Medijiem nemitīgi ir jāstrādā pie tā, lai pārliecinātu reklāmdevējus, ka viņu informācija sasniegs vēlamās mērķgrupas.
7. “Kurzemes Radio” izmanto dažādas sabiedrisko attiecību metodes un komunikācijas kanālus – personisku komunikāciju, akcijas, konkursus, saiknē ar publiku izmantojot arī citus medijus, ne tikai radio.
8. “Kurzemes Radio” uz āru vērstās sabiedriskās attiecības ir daudz attīstītākas nekā iekšējās.
9. Darba ievadā izteiktā hipotēze ir apstiprinājusies, jo veiksmīgu SA aktivitāšu rezultātā, “KR” kļuvis par otro klausītāko radio Kurzemes reģionā.

Priekšlikumi
1. Šobrīd SA aktivitātēs iesaistās viss radio kolektīvs, bet ar laiku varētu izveidot atsevišķu struktūrvienību, kas šāda veida komunikācijai pievērstos ar pilnu atdevi.
2. Arī saspringtajos ekonomiskajos apstākļos neaizmirst, ka radio pamatauditorija ir klausītājs nevis reklāmdevējs.
3. Konkretizēt radio formātu, jo šobrīd tas ir visnotaļ „sadrumstalots”, mēģinot aptvert pēc iespējas plašāku auditoriju.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация