Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:690711
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Sabiedriskās attiecības uzņēmējdarbībā    4
  Labdarības pasākumu organizēšana sabiedriskajās attiecībās    7
  Sabiedriskās attiecības konkurences vidē    8
Фрагмент работы

Sabiedriskajām attiecībām ikvienā uzņēmumā, kas atkarīgs no peļņas, ir jābūt efektīvām salīdzinājumā ar to izmaksām. Sabiedriskajām attiecībām jābūt daļai no uzņēmuma stratēģijas veiksmīga stāvokļa iegūšanai u noturēšanai tirgū. Kafejnīcas „Miestiņš” īpašniece atdzīst, ka uzņēmumu noturēt tirgū nav viegls darbs, vajadzīgs ir liels gribasspēks un daudz darba, lai viss ritētu veiksmīgi. Līdz ar to sabiedrisko attiecību speciālistu darbam šajā jomā ir jābūt īpaši profesionālām un konkurētspējīgam. Šajā uzņēmumā sabiedrisko attiecību speciālists ir pati īpašniece un viņa dara visu lai šīs attiecības būtu nevainojamas.
Sabiedrisko attiecību efektivitāte jāsalīdzina ar uzņēmuma izvirzītajiem mērķiem un uzdevumiem. Sabiedrisko attiecību efektivitāti uzņēmuma iekšienē mēra kā darbinieku „lojalitāti uzņēmumam”. Tāpēc sabiedrisko attiecību speciālistam uzņēmumā ir jāapzinās patstāvīgo izmaiņu un stresa, ekonomiskās situācijas valstī un konkurences būtība un ietekme uz sabiedrisko attiecību veidošanas stratēģijām un metodēm. Kafejnīcas īpašniece seko līdzi visām izmaiņām valsti, jo tās arī ietekmē uzņēmuma darbību. Ja valsts palielina minimālo mēneša algu, tad arī kafejnīcas īpašniece palielina savu darbinieku algas. Lai sabiedrisko attiecību speciālista darbs uzņēmumā tiktu vērtēts kā efektīvs, ir jāpaveic kaut kas vairāk kā tikai jāveido un jāsaglabā attiecības ar darbiniekiem un citām iesaistītajām personām. Īpašniece savu tēlu uzņēmumā saglabā pozitīvi un labi-tādēļ viņas darbs uzņēmumā tiek vērtēts ļoti augstu un efektīvi. Sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz uzņēmumam veidot vidi, kuras rezultātā uzņēmuma īpašnieks var būt apmierināts ar peļņu. Šajā gadījumā ir mazliet vieglāk kafejnīcas „Miestiņš” īpašniecei, jo viņa pati veido šīs sabiedriskās attiecības. Tāpēc uzņēmumā sabiedriskajām attiecībām ir jāpalīdz mārketinga funkcijai pievilināt jaunus patērētājus vai klientus un saglabāt esošo patērētāju apmierinātību ar produktiem vai pakalpojumiem.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация