Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:696818
 
Оценка:
Опубликованно: 11.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Iekšējā imidža nozīme   
1.1.  Jēdziens «imidžs», imidža veidi un funkcijas   
1.2.  PR nozīme organizācijas iekšējā imidža izveidē   
2.  Faktori, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu   
2.1.  Korporatīvā kultūra, kā svarīgākais faktors, kas ietekmē organizācijas iekšējo imidžu   
2.2.  Korporatīvo kultūru tipi saskaņā ar Trompenaarsa klasifikāciju   
3.  Faktoru, kas ietekmē SIA «IT Pluss» iekšējā imidža formēšanu pētījums un analīze   
3.1.  SIA „IT Pluss” raksturojums un pētījuma metodoloģija   
3.2.  SIA „IT Pluss” korporatīvās kultūras pētījums   
4.  Iekšējā imidža uzlabošanas metodes   
4.1.  Rekomendācijas psiholoģiskā klimata kolektīvā uzlabošanai   
4.2.  Rekomendācijas darbinieku motivācijas sfērā   
4.3.  Rekomendācijas vadības sfērā   
  Nobeigums   
  Izmantotās literatūras saraksts   
  Pielikumi   
Фрагмент работы

Jēdziens „imidžs” var būt pielietots ne tikai attiecībā pret cilvēku, bet arī uzņēmuma un valstij, ievada daļā ar to jau tika minēts. Bet uzņēmuma imidžu veido cilvēki.
Tātad, var izdarīt jau šīs nodaļas sākumā, ka jebkura uzņēmuma imidžs ir atkarīgs arī no vadītāja personīga imidža.
Imidžs nav precīzs un viennozīmīgs uzņēmuma raksturojumu un labumu atspoguļojums, bet speciālistu izveidotājs tēls, kura pamatos ir reālās un objektīvās iezīmes, un bez tam, iezīmes, kas tika ieviesti esošā tēla veidošanai.
Imidžam ir jābūt adekvātam un jāatbilst reāli pastāvošajam tēlam, un tam ir jābūt adresētām konkrētai patērētāju grupai, turklāt paliekot par elastīgo un dinamisko. Nedrīkst aizmirst, ka praktiski nav dažādiem ražotājiem identisko produkcijas īpašību, konkurentu cīņa notiek ne tikai produkcijas veidu vidū, bet drīzāk to imidžu vidū.
Produkcija un uzņēmums, kam nepiemīt un nav sava imidža vai arī ja tiem ir slikts imidžs, tad nevar rēķināties ar veiksmi tirgū. Prasmīgi izstrādātais un secīgi ieviešamais patērētāju apziņā pozitīvais uzņēmuma imidžs, ko apstiprina produkcijas kvalitāte un servisa līmenis, ļauj uzņēmums ieņemt vadošo vietu tirgū.
Konkrētā lietišķa cilvēka un attiecīgi visas uzņēmējdarbības nozares pozitīva imidža izveidošana ir viena no vissvarīgākajām rūpēm visās pasaules valstīs.
Pozitīvā imidža nozīme šodien strauji pieaug dažādu iemeslu dēļ, un pirmkārt, iemesls tam ir pastāvīgā komunikācijas plūsmu ietekmes paaugstināšana uz katra cilvēka dzīvi.
Imidžs tas ir nozīmju un iespaidu kopums, pateicoties kuram jebkurš objekts kļūst par atpazīstamu un pateicoties kuram, cilvēki noteiktā veidā to apraksta, atceras un iegaumē, un no tā veidojas noteiktā attieksme. Priekšstati, uz kuru pamata veidojas imidžs, vienmēr subjektīvi, emocionāli nokrāsoti un izmaiņām un variācijām padotie. Turklāt, tādu priekšstatu nomaiņa vienkāršā ārējā spiediena ietekmē vienmēr notiek līdzās ar negatīvajām emocijām. Pārvaldāmais imidžs – tas ir sarežģītās, psiholoģiski pareizās un nosvērtās darbības rezultāts, kas ir virzīta uz pozitīvā sabiedriskā priekšstata par objektu izveidošanu, atbalstu un pastiprināšanu, tā imidža reputācijas un imidža atribūtikas pilnveidošanu. Un šeit nedrīkst jaukt priekšstatu par to, kādam ir jābūt vadītājam, uzņēmējam, komersantam, ar to, kādi tieši viedokļi cirkulē sabiedrībā.
Imidžs ir, lai uzņēmums tiktu atpazīts starp patērētājiem un viņi zinātu, ko no viņa var sagaidīt. Vienmēr firmām ar labu imidžu ir veiksmīgi attīstīts lojalitātes mārketings, jo viņi izprot patērētāju un sabiedrība vēlmes un mēģina tās apmierināt. Uzturēt stipru imidžu prasa uzņēmumam lielus resursus, toties tie apmaksājas, jo tas piesaista jaunus un notur vecos klientus. Uzņēmuma imidžs, kuru var iedalīt: kā ar stipru vai vāju, tas ir atkarīgs no tā kādu darbu ir ieguldījis ir savstarpējo saišu nodibināšanā ar: klientiem, patērētājiem un sabiedrību. …

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация