Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:810090
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.02.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 18 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  Sabiedriskās attiecības un to instrumenti uzņēmuma darbībā    8
1.1.  Iekšējās komunikācijas modeļi    11
1.2.  Sabiedrisko attiecību instrumenti iekšējā komunikācijā    12
1.3.  Korporatīvā identitāte    15
2.  Organizācijas kultūra    16
2.1.  Organizācijas kultūras būtība un galvenās funkcijas    16
2.2.  Organizācijas kultūras līmeņi    18
2.3.  Organizācijas kultūras profili    19
2.4.  Organizācijas kultūras elementi un to vadīšana    21
2.5.  Sabiedrisko attiecību instrumenti organizācijas kultūras pilnveidošanā    25
3.  Sabiedrisko attiecību instrumenti un organizācijas kultūra SIA „6. Prāts”    28
3.1.  Pētāmā uzņēmuma un grupas apraksts    28
3.2.  Empīriskā pētījuma metodes    29
3.3.  Organizācijas kultūra SIA „6. Prāts”    30
3.4.  Sabiedrisko attiecību instrumenti SIA „6. Prāts”    37
3.5.  Sabiedrisko attiecību instrumentu ietekme uz SIA „6. Prāts” kultūru    45
  Secinājumi    49
  Priekšlikumi    50
  Izmatotās literatūras un avotu saraksts    51
  PIELIKUMS    53
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Pēc pētījumam rezultātiem var secināt, ka uzņēmumā valda klanu kultūras tips, un ar organizācijā izveidojušos mikroklimatu ir apmierināti visi uzņēmumā SIA „6. Prāts” strādājošie.
2. Uzņēmumā ir izveidota veiksmīga komunikācijas sistēma. SIA „6. Prāts” ir izveidots divpusējais simetriskais komunikācijas modelis, kas ir panākts ar regulārām sapulcēm, sarunām, diskusijām un vadības atvērtības principu.
3. Klanu kultūras tipam ir raksturīga neformālā komunikācija, uzņēmumā tā tiek veicināt ar kafijas telpas palīdzību, kurā valda brīva un neformāla atmosfēra, telpā satiekas gan darbinieki viens ar otru, gan ar uzņēmuma vadību.
4. Uzņēmumā strādājošie ir kā viena liela ģimene ar kopīgām interesēm un stabiliem, nemainīgiem rituāliem, kas ir izveidoti, izmantojot korporatīvos pasākumus un interešu grupas.
5. SIA „6. Prāts” ir zema personāla mainība, kas nodrošina vēl ciešāku uzņēmuma kolektīva saliedētību un ļauj darbiniekiem justies drošiem par savu nākotni, to nodrošina rūpes par darbiniekiem- dažādu kursu un semināru organizēšana un nodrošināšana, kā arī pastāvīga informētība.
6. Balstoties uz organizācijas vērtību sistēmu, attiecīgi tai tika izstrādāts gan korporatīvais stils, gan dizains, gan informācijas aprites sistēma un komunikācija.
7. SIA „6. Prāts” pastāv nepilnības motivācijas sistēmā, jo visi darbinieki atzīst, ka uzņēmumā nav konkrētas motivācijas sistēmas, lai gan sabiedrisko attiecību speciāliste intervijā atzina motivācijas sistēmas esamību.
8. Izmantojot sabiedrisko attiecību instrumentus, SIA „6. Prāts” izveidota optimāla organizācijas kultūra, kas nodrošina organizācijas kultūras abas funkcijas – organizācijas iekšējo integrāciju un pielāgošanos ārējai videi.
9. Autore secina, ka izvirzītā hipotēze: „Veidojot organizācijas kultūru, SIA „6. Prāts” tiek optimāli izmatoti sabiedrisko attiecību instrumenti ” ir apstiprinājusies.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация