Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:973070
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  A/S Diena vēsture    5
2.  Diena kā nacionāla prese    5
3.  Reģionāla prese    6
4.  Žurnāli    7
5.  Poligrāfija    8
6.  Izplatīšana    8
7.  A/S Diena Citi virzieni    9
8.  Kā darbojas AS Diena    9
9.  A/S Diena izaugsme un attīstība    10
  Izmantota Literatūra    11
  Pielikums    12
Фрагмент работы

1. A/S Diena vēsture
A/S DIENA vēsture jau aizsākās vēl pirms akciju sabiedrības dibināšanas ar laikrakstu Diena. Latvijas Republikas Augstākā Padome 1992. gada 1. aprīlī pieņēma lēmumu par Latvijas Republikas Augstākās Padomes un Ministru Padomes valsts uzņēmuma laikraksta Diena privatizāciju. Līdz ar to 1992. gada 30. jūnijā tika dibināta akciju sabiedrība DIENA. Saskaņā ar statūtiem AS DIENA tika izveidota kā slēgta Latvijas Republikas akciju sabiedrība ar ārzemju kapitālu, par kuras akcionāriem kļuva Zviedrijas akciju sabiedrība Expressen un valsts uzņēmumu Diena darbinieki. Saimniecisko darbību AS DIENA uzsāka 1992. gada novembrī. Tā kā Diena bija nostiprinājusi savas līderpozīcijas Latvijas laikrakstu tirgū, tad loģisks solis turpmākajā attīstībā bija ražošanas un tirdzniecības attīstība. 1993. gadā tika izveidota reprostudija Diena Repro, kas vēlāk tiek apvienota ar tipogrāfiju Mūku sala, un tirdzniecības aģentūra Diena Duni. 1994. gadā, izveidojot abonēšanas centru Diena tika uzsākts jauns AS DIENA darbības virziens – laikrakstu izplatīšana. 1997. gadā tika sperts solis tālāk Latvijas preses tirgus apgūšanā, un sākās projekta Reģionālā prese realizācija. Projekta ietvaros tiek apgūts ne tikai reģionālās preses tirgus, bet aizsākas arī žurnālu attīstība. 2004. gadā, pārņemot SIA Izdevniecība Dadzis, AS DIENA sevi apliecina kā mediju koncernu līderi1.

2. Diena kā nacionāla prese
1990. gada 20. jūnijā Latvijas Republikas Augstākā Padome pieņēma lēmumu par Latvijas Republikas Augstākās Padomes un Ministru Padomes laikraksta izdošanu latviešu un krievu valodā, jūlijā tika apstiprināts laikraksta galvenais redaktors Viktors Kalniņš (Daugmalis), galvenā redaktora pirmā vietniece Sarmīte Ēlerte, laikraksta direktors Arvils Ašeradens. Pirmais Dienas numurs iznāca 1990. gada 23. novembrī. Jau pirmajā numurā Diena noteica tās vērtības, kuras nemainīgi bija laikraksta vadmotīvs: "Diena brīvas un demokrātiskas republikas vārdā meklēs reālus kompromisus starp dažādiem Latvijas iedzīvotāju slāņiem, Diena iestāsies par personības sociālo nozīmi, atbalstīs privātiniciatīvu kā sabiedrības dzinuli un aizstāvēs parlamentārismu kā valsts varas organizācijas humānāko formu. "Sākotnēji Diena bija Latvijas Republikas Augstākās Padomes, tās Prezidija un Ministru Padomes pieņemto aktu un citu oficiālo dokumentu avots, taču pavisam drīz ieņēma svarīgu lomu sabiedrības informēšanā un izglītošanā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация