Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:114822
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Attīstības uzdevumi    4
1.  Radošo spēju attīstība    4
2.  Kognitīvā attīstība    5
3.  Bērna pašcieņas attīstība    6
4.  Dzimuma identifikācija jeb pielīdzināšanās    7
5.  Adaptācija ārpus ģimenes vidē    8
6.  Sagatavošanās skolas gaitu sākumam    9
7.  Nepieciešamība mācīt svētku svinēšanas iemaņas    10
  Kopsavilkums    11
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Izvēlējos rakstīt referātu par psihosociālo attīstību no 4 līdz 6 gadiem. Par pētāmo objektu izvēlējos savu piecus gadus veco brālēnu Martin Samm. Manuprāt, viņš ir ļoti apdāvināts puisēns, kurš no saviem vecākiem saņem lielu pozitīvu enerģiju. Viņam ir raksturs, kas liecina par to, ka viņš nākotnē spēs paveikt lielas lietas. Viņš izbauda visu, ko piedāvā gan latviešu, gan arī igauņu kultūra, ko spēj dod viņa vecāki un apkārtējie. Viņš ir ļoti radoša personība un viņam ir paveicies, ka viņam ir tāda ģimene. Viņš visiem nozīmē ļoti daudz un ir kaut kas īpašs!
Pie šī attīstības uzdevuma mēs apskatīsim Mazā cilvēka radošo spēju attīstību, tas ir viņa spējas patstāvīgi risināt dažādus uzdevumus, bez iepriekšējas apmācības, kā to darīt. Manuprāt, šajā vecumposmā spilgtāk atklājas bērna talanti jeb spēju attīstības augstākā pakāpe, kas dod iespēju radoši oriģināli veikt nozīmīgu, sarežģītu darbu. Talantīgu personību parādīšanos nosaka vispirms tas, vai sabiedrība, šajā gadījumā vecāki, izjūt vajadzību pēc tām un vai tiek nodrošināti apstākļi spēju un talantu attīstībai. Tātad, lai veicinātu radošo spēju attīstību ir nepieciešams gan laiks, gan telpa, gan arī piemēroti darba apstākļi un neiztikt arī bez dažādiem materiāliem.
Mans pētāmais objekts – brālēns Martins – ļoti bieži zīmē, tas noteikti ir gēnos no vecākiem, kuri abi ir mākslinieki. Viņš jebkurā brīdī tiek klāt dažādiem materiāliem – gan papīram, gan krāsām, kas noteikti veicina viņa radošo spēju attīstību. Martina tētis teicis, ka mazajam puisēnam esot telpiskā domāšana, viņš lielākajā daļā savu darbu zīmējot telpiskas lietas.
Lai strādātu radoši, nepieciešams laiku realizēt telpā, kur talants ir vienatnē ar sevi, savām pārdomām, saviem darba rīkiem. Šādus apstākļus manam brālēnam ir nodrošinājuši viņa vecāki, kas rūpējas par sava dēlēna radošo spēju attīstību – viņš jebkurā mirklī var tikt telpā un viens, netraucēti bez citu pamācībām un palīdzības darīt to, kas viņam patīk.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация