Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:146777
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Anotation    4
  Ievads    5
1.  Konflikts    6
1.1.  Konfliktu avoti    7
1.2.  Konfliktu stadiju noteikšana    8
1.2.1.  Konflikta pirmā stadija - ikdienišķi ķīviņi un uzskatu sadursmes    9
1.2.2.  Konfliktu otrā stadija – nozīmīgas uzskatu sadursmes    9
1.2.3.  Konflikta trešā stadija – atklāts viedokļu pretnostāstījums    10
1.2.4.  Ka pārvarēt konfliktu pirmajā stadijā    10
1.2.5.  Kā pārvarēt konfliktu otrajā stadijā    11
1.2.6.  Kā iejaukties trešās stadijas konflikta norisē    11
1.3.  Izturēšanās tipi konfliktsituācijās    12
2.  Pētījuma daļa    16
2.1.  Metode    16
2.2.  Rezultātu analīze un iztirzājums    18
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Literatūras saraksts    27
  Pielikums    28
Фрагмент работы

Ar konfliktiem darba vietā sastopamies bieži. Vadītāji un padotie ar konfliktiem saskaras ikdienā un tie ir kļuvuši par neatņemamu dzīves sastāvdaļu. Ir svarīgi izprast, kāpēc rodas konflikti un kā tie ietekmē notikumu attīstību, lai gūtu sekmes darbā un personiskajā dzīvē. Spēja veiksmīgi strādāt ar cilvēkiem, panākt, lai viņi sarežģītās situācijās piekristu sadarboties, nekad nav bijusi tik svarīga kā šodien. [5, 9].
Konflikts (latīņu val. Conflictus – sadursme) ir divu pušu interešu sadursme, kurā vienas puses interešu īstenošana reāli (vai tikai šķietami) izslēdz otras puses interešu īstenošanu. [7, 85]
Kā pareizi vadīt, risināt konfliktus darba vietā starp vadītājiem un padotajiem, starp tikai padotajiem, lai nenotiktu neatrisinātu problēmu uzslāņošanās, kas pasliktina situāciju, kā savaldīt negatīvās emocijas, kas samazina daraba spēju?
Pētījuma jautājums. Kādi ir cēloņi un risināšanas veidi konfliktiem uzņēmumā?
Darba mērķis ir izpētīt ar konfliktu saistītos jautājumus uzņēmumā „ABCDE”, apskatīt to cēloņus, risināšanas veidus un izstrādāt priekšlikumus ar konfliktu saistīto jautājumu uzlabošanai.
Darba mērķa sasniegšanai risināmie uzdevumi.
1.apkopot pieejamo literatūru par šo tēmu;
2.sastādīt aptaujas anketu un izplatīt to uzņēmuma „ABCDE” darbiniekiem un vadībai, izmantojot kvantitatīvo aptaujas metodi.
3.apkopot datus;
4.izanalizēt;
5.dot secinājums;
6.dot priekšlikumus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация