Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:237393
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma raksturojums    5
1.1.  ES attīstība jauniešiem    6
1.2.  Emocionālās attīstības raksturojums    7
2.  Pieaugušo vecumposma raksturojums    9
2.1.  Pieaugušo psihosociālā attīstība    9
3.  Vērtību raksturojums    12
3.1.  Vērtību iedalījums    12
3.2.  Vērtību veidošanās    15
4.  Pašvērtējums    19
5.  Praktiskā daļa    22
5.1.  Jauniešu dominējošās vērtības    22
5.2.  Pieaugušo dominējošās vērtības    25
5.3.  Jauniešu un pieaugušo dominējošo vērtību salīdzinājums    27
  Secinājumi    31
  Izmantotā literatūra    32
  Anotācija    33
  Annotation    34
  Pielikums    35
Фрагмент работы

Jebkuru darbu darot, var paplašināt savas zināšanas un redzesloku, tāpat kā rakstot zinātniski pētniecisko darbu. Autore šo tēmu izvēlējās, lai izzinātu cilvēku atšķirīgās vērtības apkārtējā vidē starp vienaudžiem un pieaugušajiem un salīdzināt tās, izprast, kāpēc jauniešiem ir citādāks dominējošās vērtības nekā pieaugušajiem. Šo tēmu dziļāk izpētīt darba veicēju mudināja doma:
„Kādēļ vienam cilvēkam 100 gadu vecs skapis ir dārga lieta, bet citam – nevajadzīga mēbele?”
Šī tēma skolās ir ļoti aktuāla, jo saskarsmē jaunieši izvēlas vienaudžus, kuriem ir līdzīga domāšana vai prioritātes, jo atšķirīgu prioritāšu vai domāšanas gadījumā jaunieši tiek atgrūsti, nereti arī izsmieti, kā arī ignorēti. Ne tikai jauniešu vidū šī tēma ir aktuāla, bet arī plašākā sabiedrībā.
Jauniešu un vecāku konfliktu pamatā visbiežāk ir atšķirīgas prioritārās vērtības – vecāki vēlas, lai jaunietis sevi izglīto, piedaloties dažādos pulciņos un mācoties, bet jaunietim labāk gribas doties pastaigā ar vienaudžiem -, tāpat arī notiek starp dažādu mācību priekšmetu skolotājiem un skolēniem.

Pētījuma objekts: jaunieši no 15 līdz 21 gadam un pieaugušie no 22 līdz 60 gadiem, cilvēka pašvērtējums un pamatvajadzības, vērtību un to sistēmu atšķirības.

Pētījuma bāze: Āgenskalna Valsts ģimnāzijas un Iecavas vidusskolas skolēni, mēbeļu tirdzniecība „AM Furnitūra” un A/S „Balticovo” darbinieki.

Hipotēze: Jauniešiem no 15 līdz 21 gadam un pieaugušajiem no 22 līdz 60 gadiem ir dažādas prioritārās vērtības.

Pētījuma mērķis: Izzināt, izpētīt un salīdzināt prioritārās vērtības jauniešu un pieaugušo vecumposmā.

Pētījuma uzdevumi:1. Analizēt un apkopot zinātnisko literatūru par jauniešu un pieaugušo vecumposmu raksturojumu, vērtībām, to iedalījumu, pamatvajadzībām, cilvēku pašnovērtējumu;
2. Veikt testēšanu jauniešiem un pieaugušajiem ar dominējošo vērtību testu vērtību sistēmā;
3. Apstrādāt iegūtos datus;
4. Noskaidrot jauniešu prioritārās vērtības;
5.Uzzināt pieaugušo cilvēku dominējošās vērtības viņu vērtību sistēmā;
6. Izstrādāt secinājumus;
Pētījuma metodes: tests 1 un zinātniskās literatūras analīze.…

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,98 €
Комплект работ Nr. 1136503
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация