Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:244487
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Kas ir stress    3
2.  Stresa cēloņi    5
3.  Stresa pazīmes    6
4.  Ko mēs jūtam stresa apstākļos    9
5.  Pārmērīgs stress    12
6.  Stress un veselība    13
7.  Psihotropās vielas un stress    13
8.  Skola, kā stresu veicinošs faktors    15
9.  Kas notiek ar bērnu stresa situācijā, kā palīdzēt    19
10.  Praktiskā pētījuma analīze    22
11.  Ar skolu saistītā stresa pārvarēšana    25
12.  Stresa pārvarēšana    26
13.  Secinājumi    32
14.  Izmantotā literatūra    34
Фрагмент работы

Stress – ar šo vārdu ikdienā mēs sastopamies visu laiku, bet vai īsti izprotam, ko tas nozīmē. Šo projektu es izvēlējos, lai saprastu un palīdzētu citiem saprast, ko nozīmē stress, kā tas izpaužas un kā ar to cīnīties.
Galvenais mērķis šajā darbā ir izzināt stresa jēdzienu, tā būtību, kāda nozīme stresa radīšanā ir skolas videi un prasībām, kā cīnīties ar tā sekām, pētīt stresa ietekmi uz cilvēka veselību.
Galvenie uzdevumi šajā darbā ir patstāvīgi strādāt ar izziņas literatūru, analizēt to, atrast svarīgāko, sistemātiski sakārtot iegūto informāciju, sastādīt darba mērķim atbilstošas anketas, izdalīt tās un apkopot rezultātus, lai varētu noteikt kura jauniešu grupa atrodas lielākā stresa stāvoklī, noskaidrot skolas kā viena no stresa faktoriem nozīmi, rast iespējamus risinājuma variantus, definēt pētījuma rezultātus.
Lai veiktu šo darbu, esmu apmeklējusi Slokas bibliotēku un Pumpuru vidusskolas psiholoģi Jungu Madaru, veicu aptauju anketēšanas formā Pumpuru vidusskolā 11.,12 kl. skolēnu vidū, kā arī veicu anketu analīzi.
Darbā izvirzīta hipotēze: Skola un ārpusskolas nodarbības ir stresu izraisošs faktors skolēniem, kuri apzinīgi cenšas veikt pienākumus un ir aktīvi.
Es šim darbam galvenokārt literatūru ieguvu no interneta, no psiholoģijas jautajumiem veltītas literatūras. Internetā šīs informācijas bija daudz, bet pārsvarā vienveidīga, turpretim grāmatās informācijas nav daudz, bet tā ir atšķirīgāka un plašāka nekā internetā. Kā būtisku izziņas avotu izmantoju H. Seljē grāmatu „Mana mūža stress”, visai precīza un atbilstoša pētījuma tēmai informācija atrodama nozares žurnālos „ Psiholoģija ģimenei un skolai”. Būtisku pētījuma daļu veido aptaujas gaitā iegūtā informacija.
H. Seljē ir teicis: „Stress mūs neatstāj visu laiku, kamēr esam pakļauti nespecifiskai prasībai, vienalga, vai tā būtu īslaicīga vai ilgtu daudzus gadus.”…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1134462
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация