Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:245248
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 12.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Komunikācijas jēdziens    4
3.  Komunikācijas nozīme    4
4.  Saskarsmes līdzekļi    4
5.  Komunikācijas nozīme uzņēmumā    6
6.  Komunikācijas kanāli    7
7.  Problēmas komunikāciju kanālos    7
8.  Vertikālo kanālu uzraugi    8
9.  Analītiskā tipa vadītāju attiecības ar darbiniekiem    8
10.  Draudzīgā tipa vadītājs un attiecības ar darbiniekiem    9
11.  Personāla vadītājs    9
12.  Komunikācijas draudi mūsdienas    11
13.  Komunikāciju kanālu trūkums un risinājumi    11
14.  Darbinieku vēlmes uzņēmuma attīstībai    12
15.  Informācijas plūsma    14
16.  Risinājums – pozitīva komunikācija    15
17.  Uzņēmuma iekšējā komunikācija    16
18.  Kādiem mērķiem kalpo iekšējā komunikācija    16
19.  Iekšējā komunikācija jaunajiem darbiniekiem    17
20.  Problēmas ar iekšējo komunikāciju    18
21.  Risinājumi iekšējai komunikācijai    20
22.  Secinājumi    21
23.  Izmantotā literatūra    22
Фрагмент работы

Vai darbinieki spēj atbildēt organizācijas kontekstā – kā uzņēmumam attīstoties, es tajā varu veidot savu nākotni? Kāda ir uzņēmuma nākotne un mana vieta tajā? Komunikācija ir sadarbības pamatā. Tā veido uzticību, novērš neziņu un neskaidrību, paaugstina ražīgumu un saliedē komandu.
Iespējams, viena no nozīmīgākajām iekšējās komunikācijas funkcijām ir darbinieku iesaistīšana lēmumu pieņemšanā un sava viedokļa un ideju paušana, kam arī jāparedz vieta iekšējās komunikācijas stratēģijā. Lai darbinieks jūtas sadzirdēts, novērtēts un savās vērtībās vienots ar uzņēmumu kopumā!

Problēmas ar iekšējo komunikāciju
Diemžēl nereti iekšējā komunikācija uzņēmumos tiek uzskatīta par formālu lietu un tai nepievērš pietiekami daudz uzmanības. Slikti, ja iekšējā komunikācijā neiesaistās uzņēmuma augstākā vadība. Bieži vadītāji uzskata, ka pietiek noturēt runu uzņēmuma kopsapulcē vai publicēt rakstu iekšējā avīzē.
Tiek piemirsts galvenais komunikācijas princips: komunikācija nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei. Vienmēr jāpārliecinās par to, vai otra puse ir sapratusi un pieņēmusi informāciju tā, kā informācijas sniedzējs to vēlējies, citādi cerēto efektu panākt neizdosies. Vēl viena izplatīta vājā vieta iekšējā komunikācijā ir plānošanas un konsekvences trūkums. Svarīgi ir «pieradināt» darbiniekus pie zināmas sistēmas informācijas apritē, tāpat arī neaizmirst «sekot līdzi» notikumiem, piemēram, risinot kādu problēmu. Pat ja darbinieks nav tieši iesaistīts konkrētajā problēmā, saņemot informāciju un pārrunājot to, nostiprinās piederības izjūta uzņēmumam. Protams, tas nenozīmē, ka pilnīgi visas problēmas tiek apspriestas ar visiem darbiniekiem. Jāprot izvēlēties, kam un ko teikt.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация