Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:260507
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Komunikācija    6
1.1.  Komunikācijas veidi    6
2.  Neverbālā komunikācija    7
2.1.  Žesti    9
2.2.  Mīmika    10
3.  Pedagoģiskais process    13
4.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi    18
  Izmantotie informācijas avoti    19
  Pielikums    20
Фрагмент работы

3. Pedagoģiskais process
Skolotājiem skolā ir vistiešākā saskarsme ar skolēnu. Stundās skolēns no skolotāja gūst ne tikai zināšanas noteiktā mācību priekšmetā, bet mācās arī sadarboties un veidot dialogu. Pat neiejaucoties sarunā, tikai ar acu skatienu, galvas mājienu vai žestu var uzmundrināt skolēnu vai novērst konfliktu. Garlaikota vai nelaipna skolotāja sejas izteiksme rada skolēnā nedrošības sajūtu. Lasot un pētot literatūru par dažādiem saskarsmes veidiem, manu uzmanību pievērsa D. Kārnegī atziņa – „Izturēsimies vienmēr tā, lai otrs cilvēks justos nozīmīgs.” Man šķiet, ka īpaši skolotāju sarunās ar skolēniem tieši neverbālā saskarsme apstiprina šīs atziņas nozīmīgumu, jo skolotājs, kurš uzklausīs ar interesi un izpratni skolēnu, būs ieguvis arī uzticību, un skolēns jutīsies drošāks un pārliecinātāks par sevi un savām spējām. Skolotāja prasmi veidot dialogu, skolēns pārņem un izmanto saskarsmē ar saviem vienaudžiem, vecākiem un apkārtējo sabiedrību.
Pēc literatūras izpētes autore secina, ka ar neverbālo komunikāciju cilvēks pauž savu attieksmi. Ļoti spilgti tas novērojams pedagoģiskajā procesā, piemēram, ja skolnieks ir par kaut ko neapmierināts, tas tūlīt parādās viņa sejā, acu skatienā, dažreiz arī žestos. Skolotājs ar savu dzīves pieredzi jau ir spējīgs kontrolēt savas emocijas, tomēr bieži tas izpaužas tādās neverbālās komunikācijas formās, kā ilgāka pauze, saspringta sejas izteiksme, nereti arī paaugstināts balss tonis.
Lasot literatūru par žestiem un mīmiku, autore neatrada informāciju par to ietekmi pedagoģiskajā procesā. Izpētītajā literatūrā netika atrasts neviens autors, kurš būtu izpētījis neverbālās komunikācijas ietekmi pedagoģiskajā procesā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1328091
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация