Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:311036
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Šajā rakstā izmantots personīgās pieredzes darbā ar grupām apkopojums, plaša grupu darba izpētes prakse, grupu un atsevišķu profesionāļu mācību programmu analīze saistībā ar šo tēmu. Galvenās raksta idejas sakņojas personīgā grupu vadīšanas praksē un teorijā, un galarezultāts ir autora interpretācija un ieteikumi attiecībā uz sociālā pedagoga un grupu dalībnieku mijiedarbības veicināšanu. Jau pašā raksta sākumā tiek uzskatīts, ka sociālajam pedagogam piemīt un ir labi izstrādājušās tādas būtiskas iemaņas kā empātija, noteiktība, patiesums, atklātība un spēja klausīties. Ja sociālais pedagogs nav apguvis šīs iemaņas cilvēku savstarpējo attiecību risināšanā un nespēj tās objektīvi pielietot, viņa centieni sekmīgi iejaukties grupu darbā izrādās nepietiekami, manipulējami un neefektīvi. Un šeit rodas jautājumi: kurš no sociālā pedagoga iejaukšanās mēģinājumiem veicina mijiedarbību un kā rezultātā grupas dalībnieka dzīvē var notikt nozīmīgas pārmaiņas? Kāda loma ir sociālajam pedagogam dažādu grupu vidū, īpaši pašpalīdzības sekmēšanā?

Sociālā pedagoga/darbinieka - grupas vadītāja funkcijas:
Mijiedarbības vadīšana
Primārā vadības funkcija ir vadīt un veicināt grupā notiekošo mijiedarbību. Īpaši svarīgi sociālajam pedagogam/darbiniekam ir būt aktīvam grupas izveidošanā, lai vērstu grupas darbību uz noteiktu mērķi un palīdzētu grupas dalībnieku savstarpējās mijiedarbībās. Grupas vadītājam jāvada diskusija par grupas mērķiem, par to, ko nozīmē būt šīs grupas dalībniekam, par paša sociālā pedagoga/darbinieka lomu, par to, ko dalībnieki var gaidīt no grupas. Bez tam sociālajam pedagogam/darbiniekam arī jāizskaidro grupas galvenās vadlīnijas un ar tām saistītie jautājumi, piem., nodarbību saturs, apmeklējums, riska uzņemšanās, konfidencialitāte, pašatklāsme un konfrontācija. Vadītājs var arī veicināt grupas mijiedarbību, ar sapratni attiecoties pret grupas dalībnieka komforta un drošības sajūtu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,48 €
Комплект работ Nr. 1122511
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация