Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:334549
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.10.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
1.  MOTIVĀCIJU VEIDI    3
2.  MOTIVĀCIJAS FUNKCIJAS UN TIPI    5
  MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJA    7
5.  MĀCĪŠANĀS MOTIVĀCIJAS ANALĪZE ELEJAS VIDUSSKOLAS 11. KLASEI    14
  SECINĀJUMI    17
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    18
  ANOTĀCIJA    19
  ANNOTATION    20
  PIELIKUMS    21
Фрагмент работы

IEVADS

Cilvēks pēc savas būtības ir aktīvs, darbīgs. Viņa aktivitāte izpaužas dažādos uzvedības veidos. Vērojot citu cilvēku uzvedību vai rīcību, mums bieži sev jājautā, kāpēc šis cilvēks dara to un tādā veidā? Kas viņu rosina tā rīkoties? Reizēm cilvēki, mūsuprāt, ir nepiedodami gausi, neiesaistās darbībā, toties citi ir pārgalvīgi un izdara dažādas neprātības. Cilvēki to dara tāpēc, ka ir motivētai kaut ko darīt.
Mācīšanās ir process, kurā cilvēks pārņem no sabiedrības jau esošu pieredzi, apgūst zināšanas, pilnveido savu pieredzi, kura ir jāmotivē.
Mērķis: Mūsu darba mērķis ir apkopot informāciju par mācīšanās motivāciju un uzzināt kāda ir mācīšanās motivācija mūsu klases biedriem.
Uzdevumi:
1. apkopot teorētiskās atziņas par mācīšanās motivāciju;
2. veikt praktiskus pētījumus par klases biedru mācīšanās motivācjiju.
Hipotēze: Ja skolēnam ir lielāka mācīšanās motivācija, tad viņš var pārvarēt dažādas grūtības, lai sasniegtu labus māčību rezultātus.
Pētījuma metodes:
1. teorētiskās izpētes metodes (literatūras analīze un sintēze)
2. empīriskās (skolēnu anketēšana)
Darba struktūra: darbs sastāv no ievada, 5. nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras, anotācijas un pielikuma.

1. MOTIVĀCIJU VEIDI

Geidžs un Berliners savā darbā pedagoģiskā psiholoģija izšķir divus motivāciju veidus: ārējā un iekšējā motivācija.
Ārējā motivācija balstās uz ārējiem pamudinošiem apstākļiem, tādiem kā citu cilvēku uzvedība, apbalvojumi un sods, apkārtējo cilvēku vērtējums un reakcijas konkrētajā situācijā. Piemēram, skolēns sāk kārtīgi izpildīt mājasdarbus, jo viņam apsolīts mobilais telefons, magnetofons u.tml. Vai arī, vairākums vienas klases zēnu ir pierakstījušies kādās sporta nodarbībās un tāpēc Kārlis arī to izdara.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1147587
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация