Jebkura uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir ne tikai laba komunikācija ar ārējo vidi, bet arī uzņēmuma iekšienē ar darbiniekiem un vadību. Iekšējās komunikācijas loma ir svarīga mūsdienās, kad pēc darbinieku samazināšanas un līdzekļu ekonomijas pasākumiem, vadībai ir jāvelta vairāk uzmanības darbinieku motivešanai.
Autore šādu studiju darba tēmu izvēlējās, jo uzņēmuma iekšienē pastāvot efektīvai komunikācijas sistēmai, veidojas vienots informācijas lauks, kurš tālāk tiek nodots arī klientiem un sadarbības partneriem, tādejādi uzlabojot pārdošanas vai citus ar uzņēmuma saimniecisko darbību saistītos rezultātus.
Šeit svarīgi atzīmēt, ka nepietiek ar labi uzbūvētu vienvirziena lejup ejošu vertikālo komunikāciju, un ir svarīgi, lai no vadības saņemto informāciju kolektīvs apstrādātu un panāktu vienotu redzējumu par dotajām idejām. Tam jānotiek horizontālā, vienlīmeņa komunikācijas modelī un par indikatoru vadībai teorētiski jākalpo atgriezeniskajai saiknei ar kolektīvu, kura tad ļauj noprast vai horizontālā, vienlīmeņa informācijas apmaiņa ir devusi rezultātu, atbilstošu sākotnējam vadības uzstādijumam.
Šis darba temats autorei ir interesants, jo ir pieredze uzņēmumā, kur informācijas apmaiņa kolektīva iekšienē un tās nodošana tālāk klientam ir darba procesa fundamentāla sastāvdaļa un autorei ir bijusi iespēja vairāku gadu garumā vērot no malas un personīgi piedalīties studiju darbā iztirzājamajos procesos, un pašai pārliecināties par to, kā sabiedriskās attiecības uzņēmuma iekšienē ietekmē vidi tajā un darba rezultātus.…