Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:367623
 
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS    4
1.2.  DARBINIEKU ATTIECĪBAS KĀ SABIEDRISKO ATTIECĪBU DARBA SASTĀVDAĻA    4
2.  KOMUNIKĀCIJA    5
2.1.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA ORGANIZĀCIJĀ    5
2.2.  IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS INSTRUMENTI, KANĀLI UN VIRZIENI    7
3.  SIA “BRICK&SMILES” UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    8
3.1.  SIA “BRICK&SMILES” APRAKSTS, VESTURE UN MĒRĶI    9
3.2.  SIA “BRICK&SMILES” ATTIECĪBU VEIDOŠANA UN UZTURĒŠANA    10
3.3.  SIA “BRICK&SMILES” IEKŠĒJĀ STRUKTŪRA    11
4.  SIA “BRICK & SMILES” IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS ANALĪZE    12
4.1.  DARBINIEKU ANKETĒŠANAS REZULTĀTU ANALĪZE    12
4.3.  DARBINIEKU ATTIECĪBU PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    19
  SECINĀJUMI    21
  PRIEKŠLIKUMI    22
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    23
  PIELIKUMI    24
Фрагмент работы

Jebkura uzņēmuma veiksmīgas darbības pamatā ir ne tikai laba komunikācija ar ārējo vidi, bet arī uzņēmuma iekšienē ar darbiniekiem un vadību. Iekšējās komunikācijas loma ir svarīga mūsdienās, kad pēc darbinieku samazināšanas un līdzekļu ekonomijas pasākumiem, vadībai ir jāvelta vairāk uzmanības darbinieku motivešanai.
Autore šādu studiju darba tēmu izvēlējās, jo uzņēmuma iekšienē pastāvot efektīvai komunikācijas sistēmai, veidojas vienots informācijas lauks, kurš tālāk tiek nodots arī klientiem un sadarbības partneriem, tādejādi uzlabojot pārdošanas vai citus ar uzņēmuma saimniecisko darbību saistītos rezultātus.
Šeit svarīgi atzīmēt, ka nepietiek ar labi uzbūvētu vienvirziena lejup ejošu vertikālo komunikāciju, un ir svarīgi, lai no vadības saņemto informāciju kolektīvs apstrādātu un panāktu vienotu redzējumu par dotajām idejām. Tam jānotiek horizontālā, vienlīmeņa komunikācijas modelī un par indikatoru vadībai teorētiski jākalpo atgriezeniskajai saiknei ar kolektīvu, kura tad ļauj noprast vai horizontālā, vienlīmeņa informācijas apmaiņa ir devusi rezultātu, atbilstošu sākotnējam vadības uzstādijumam.
Šis darba temats autorei ir interesants, jo ir pieredze uzņēmumā, kur informācijas apmaiņa kolektīva iekšienē un tās nodošana tālāk klientam ir darba procesa fundamentāla sastāvdaļa un autorei ir bijusi iespēja vairāku gadu garumā vērot no malas un personīgi piedalīties studiju darbā iztirzājamajos procesos, un pašai pārliecināties par to, kā sabiedriskās attiecības uzņēmuma iekšienē ietekmē vidi tajā un darba rezultātus.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация