Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:438854
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Visur pasaulē cilvēki konstatē, ka ir aizvien vairāk bērnu, kuri uzvedas acīm redzami citādi un vispārējām normām vairs nepielāgojas tik viegli kā iepriekšējās paaudzes. Amerikāņu krāsu terapeite Nensija Anna Tape (Nancy Ann Tappe) viena no pirmajām izveidoja konceptu par dzīves krāsām. Saskaņā ar viņas konceptu, katram cilvēkam ir sava dzīves krāsa dažkārt pat divas vai trīs. Ir sarkana, zaļa, dzeltena un zila dzīves krāsa, un divu vai trīs krāsu kombinācijas dzīves krāsa. Indigo bērnu dzīves krāsa ir indigo, tāpēc arī radies šāds jaunā laikmeta bērnu apzīmējums. Tiem piemīt jaunas, mums nepierastas, daļēji sarežģītas personības un rakstura iezīmes, kuras mūsu sabiedrībai nebūs viegli izprotamas. (2; 14-15) Lī Kerols un Džena Toubere piedāvā definīciju, ka indigo bērns ir tas, kurš uzrāda jaunu un neparastu psiholoģisko pazīmju kopumu, kā arī uzvedības modeli, kas līdz šim nav plaši dokumentēts. Šo modeli raksturo unikāli faktori, kas rosina cilvēkus, it īpaši vecākus, kuri ir saskarsmē ar šiem bērniem, mainīt savu izturēšanos pret tiem un audzināšanu, lai panāktu līdzsvaru savstarpējās attiecībās.
Visbiežāk novērotās indigo bērnu pazīmes:
1.Pasaulē ienāk ar karaliskuma izjūtu, un bieži attiecīgi arī uzvedas.
2.Jūt, ka ir „ pelnījuši būt šeit”, un ir izbrīnīti, ja pārējie nedomā tāpat.
3.Viņu pašapziņa nav apšaubāma. Bieži vien stāsta saviem vecākiem, kas viņi ir.
4.Ir grūtības ar absolūto autoritāti (autoritāte, kas netiek izskaidrota vai kuru nevar izvēlēties)
5.Viņi vienkārši nedarīs noteiktas lietas, piemēram viņiem ir grūti stāvēt rindā.
6.Kļūst neapmierināti, nonākot sistēmās, kas orientētas uz rituāliem, un kur nav vajadzīga radošā domāšana.
7.Bieži redz labākas iespējas gan mājās, gan skolā, kā kaut ko izdarīt, tāpēc bieži tiek uzskatīti par „dumpiniekiem”- bērniem, kuri neiekļaujas nekādā sistēmā.
8.Ja vien neuzturas sev līdzīgo vidū, apkārtējiem bieži šķiet antisociāli. Ja apkārt nav bērnu ar radniecīgi veidotu apziņu, bieži ieraujas sevī un tiem šķiet, ka neviens viņus nesaprot. Skola šiem bērniem sagādā lielas problēmas sociālajā ziņā. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация