Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:471772
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.07.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Organizāciju kultūra    4
1.1.  Organizāciju kultūras funkcijas un līmeņi    4
1.2.  Starppersonu komunikācija un attiecības    6
1.3.  Vērtības un normas uzņēmumā    6
1.4.  Pārmaiņu process    7
2.  Motivācija    9
2.1.  Motivācijas veidu teorija un klasifikācija    9
2.1.1.  Satura motivēšanas teorijas    10
2.1.2.  Norises motivēšanas teorijas    12
2.1.3.  Stimulējošās motivēšanas teorija    13
2.2.  Motivācijas metodes    13
  Nobeigums    15
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    16
Фрагмент работы

Atbilstoši darbā izvirzītajiem uzdevumiem, var izvirzīt vēl trīs svarīgus secinājumus, kas radušies analizējot zinātnisko literatūru.
Organizācijas kultūras galvenās funkcijas ir pielāgošanās ārējai videi un organizācijas iekšējā integrācija. Būtisks uzdevums, ir radīt darbiniekam skaidru priekštatu par organizācijas kultūru, par tajā pieņemtajām vērtībām un normām, un darbinieka nozīmi kultūras veidošanās procesā. Lai to nodrošinātu, svarīga ir starppersonu komunikācija un attiecības starp visu līmeņu vadītājiem un to padotajiem, jo komunikācijas ceļā tiek nodota visa nepieciešāmā informācija, kas darbiniekam nepieciešama darba veikšanai.
Pārmaiņu procesā būtiski ir sniegt informāciju par organizācijā notiekošajām pārmaiņām un to kāpēc šādas pārmaiņas ir nepieciešamas. Darbiniekā vajag rast pārliecību, ka šīs pārmaiņas dos iespēju savu darbu veikt ar vēl labākiem rezultātiem un darbiniekam nav pamata izjust nedrošību. Ja sākumā darbiniekam būs grūti pielāgoties vai trūks noteiktas prasmes vai iemaņas, vadītājs palīdzēs pārkāpt šīm barjerām, lai ieguvēji būtu gan darbinieki, gan pats uzņēmums, un galvenais, parādīt darbiniekiem, ka no pārmaiņām nav jābaidās un tām jāpretojās.
Darbiniekam ir jābūt ieintersētam organizācijas pozitīva tēla veidošanā un strādāt ar atdevi, tiekties pēc labiem rezultātiem. Lai to nodrošinātu, vadītāji izmanto, kādu no motivācijas veidiem. Kļūdains uzskats pastāv, ka nauda motivē strādāt efektīvāk, un tā visus motivē vienlīdzīgi. Apskatot motivāciju teorijas veidus un metodes, var secināt, ka nauda nemotivē. Par vislabāko motivācijas veidu tomēr jāatzīst nemonetārais atalgojums (atzinība, dāvanas, paaugstinājums darbā). Bet nedrīkst aizmirst, ka katram darbiniekam jāpieiet ar individuālu metodi, ja tas ir iespējams. Cilvēki ir tik dažādi un katram ir savas intereses un vajadzības. Lai atrastu labāko motivācijas metodi, vadītājām ir jāpazīst savi darbinieki, regulāri jākomunicē, pretējā gadījumā, vadītājs būs lieki izlietojis gan savu laiku, gan organizācijas līdzekļus. Dažkārt nepareiza metodes izvēle var arī aizvainot darbinieku.
Tātad var secināt, ka labus rezultātus var nodrošināt cieši sadarbojoties, uzklausot un saprotot citu teikto, izprotot katras darbības nozīmīgumu un apzinoties savu lomu visā procesā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация