Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:487746
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
  VILHELMA VUNDA BIOGRĀFIJA    4
  VILHELMA VUNDA SISTĒMAS    7
  SISTĒMAS PAMATI    9
  GARĪGIE (MENTĀLIE) PROCESI    11
  MENTĀLIE LIKUMI    12
  APERCEPCIJA    14
  LEIPCIGAS LABORATORIJAS DARBS    16
  NOBEIGUMS    19
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Фрагмент работы

Vilhelma Vunda biogrāfija

Viņš ir pirmais, kuru bez iebildumiem var dēvēt par psihologu. Psiholoģija kā tāda pirms viņa ir bijusi pietiekoši, bet ne psihologu. Johans Millers bija psihologs. Džons Stuarts Mills - loģiķis un ekonoms. Lotze- metafiziķis. Helmholts - psihologs un fiziķis. Bains - psihologs, bet formāli loģiķis. Ferchner- , kuru psiholoģijā uzskata par pirmo fiziķi, un par filozofu viņa aizrautības dēļ. Vundts “noturēja” psiholoģijas pozīcijas un uzrakstīja voluntarīju filozofijā ( bet sevi un pasaule viņu redzēja pirmām kārtām kā psihologu). Kad mēs viņu “saucam” par eksperimentālās psiholoģijas aizsācēju, tad ar to domājam- psiholoģijas kā neatkarīgas zinātnes idejas aizsācēju( seniors starp “psihologiem”).
Vilhems Vunds ir dzimis Bādenē 1832. gadā, priekšpilsētā. Viņa tēvs bija luterāņu mācītājs. Pavadīja dzīvi kā vienīgais bērns ģimenē, kaut arī viņam bija trīs brāļi un māsa( divi no viņiem nomira tik agri, ka Vilhelm tos pat neatceras). Vilhems ar vecākiem pārcēlās uz Heidenšeimi, ciems Centrālbādenē, kad viņam bija aptuveni 6 gadi. Pēc diviem gadiem tautskolā viņu sāk apmācīt vikārs, Friedrihs Miller, zēna tēva asistents ( mācības notika klasē ar vikāra skolniekiem). Vēlāk Vunds pārceļas dzīvot pie vikāra, kas pasniedz viņam privātstundas. Zēnam nebija draugu- vienaudžu, kā arī nebija izveidojusies pieredze rotaļāties. Kad zēnam bija 13, tad viņš iestājās Brušls ģimnāzijā, kurā bija katoliciska ietekme, tādēļ viņā vecāki izlēma dēlu sūtīt citur mācīties, tālāk viņš savas mācību gaitas turpināja Heidelbergas ģimnāzijā, kur viņš ieguva draugus un intensīvi attīstīja lasīšanas prasmi;19 vecumā bija jau nobriedis universitātes dzīvei.
Tā arī bērnībā neapguvis prasmi spēlēties un pavadījis to bez draugiem, vienīgo intelektuālo kompāniju atradis pieaugušo vidū, nesaņēmis pietiekamu vecāku uzmanību un mīlestību, bet “pieķēries” vikāram. Labi iepazinies ar zināšanām, ko piedāvā enciklopēdijas.
Vunds devās uz Tūbingeni 1851. gadā, kur viņš pieņēma lēmumu kļūt par psihologu, tādēļ nākamos 3,5 gadus mācījās Heidelbergā. Viņš devās mācīties medicīnu, kas nodrošinātu iztiku.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,48 €
Комплект работ Nr. 1178274
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация