Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:512120
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.04.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Pirmsskolas izglītības iestādes apraksts, tās struktūra un pedagoģiskā darba virzieni    3
2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna sadarbība. Pirmsskolas sadarbības formas    10
3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstība, izvirzīto uzdevumu, metožu un līdzekļu analīze    16
4.  Profesionālā pilnveide pirmsskolā, iesaiste un organizācija pedagoģiskajā procesā    20
5.  Pašvērtējuma analīze    30
  Izmantotā literatūras saraksts    32
  Pielikumi    33
Фрагмент работы

5.Pašvērtējuma analīze
Analizējot iegūto pieredzi prakses laikā, diemžēl, ir jāsecina, ka ir bijušas vairākas situācijas, kuru risināšanai man nebija pietiekami daudz zināšanu, kā arī pieredzes. Dažās nodarbībās es nespēju ātri pieņemt pareizos un nepieciešamos lēmumus, kuri būtu aktuāli kāda noteiktā situācijā, līdz ar to situācijas, kuras izveidojās prakses laikā, palīdzēja risināt pieredzējušie kolēģi, kuriem nebija grūtību saprasties ar bērniem, kā arī ieinteresēt viņus apmācību procesā. Viņi arī koriģēja manu darbību un ieteica, kā viņi darītu un ko viņi darītu.
Tāpēc es vēlētos atzīmēt pieredzējušo pedagogu atbalstu un ieguldījumu 2 mēnešu laikā. Varu atzīmēt, ka visu var iegūt tikai prakses vietā, neskatoties uz to, ka man ir bijušas pietiekamas teorētiskās zināšanas, tomēr pietrūka tieši praktiskās pieredzes darbā ar bērniem, ar vecuma īpatnībām un saskarsmes grūtībām. Visi pieredzējušie kolēģi dalījās padomos, kā arī ieteikumos, kā viņi ieteiktu darīt labāk. Pat tajos gadījumos, kad es pati organizēju kādas atsevišķas dienas daļas, pedagogi laboja manu darbību, kā arī novēroja un gadījumā, ja tas bija nepieciešams, palīdzēja tikt galā ar bērniem, kuri neklausījās nodarbības laikā.
Līdz ar to prakses laikā tika izveidota nostāja, ka ir nepieciešams nemitīgi attīstīties, papildināt teorētiskās un praktiskās zināšanas, pētot jaunākās tendences, vadlīnijas, metodiskos materiālus, kā arī literatūru, kuru man ieteica kolēģi. Tāpat ir jāpievērš īpaša uzmanība pētījumiem un to attīstībai, rezultātiem darbā ar pirmsskolas izglītības iestādes bērniem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация