Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:564010
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 9 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  16.-18. gadus veco vienaudžu attīstība un psiholoģija    6
1.1.  Lomu un statusu institucionalizācijas sākuma stadija / dzīves ceļa vektora meklēšanas un sākotnējās izvēles stadija    6
1.2.  Formālo operāciju stadija    7
2.  Jaunieši un skola    8
3.  Vienaudžu saprašanās    9
4.  Draudzība un saticība    10
5.  Personības raksturojums    11
5.1.  Temperaments    11
5.2.  Raksturs    12
6.  Kas ir saskarsme un kontakts    13
6.1.  Grupas ietekme – komanda    14
7.  Kas ir konflikts un kas to izraisa    15
7.1.  Uzvedības taktika konfliktsituācijās    15
7.2.  Konfliktu signāli    15
8.  Vidusskolēnu tipiskās spriedzes    17
8.1.  Kas ir stress un tā izpausmes    17
9.  Vienaudžu savstarpējo attiecību analīze    19
9.1.  Pētījuma metodika un organizācija    19
9.2.  Pētījuma rezultātu analīze    20
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotie informācijas avoti    29
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Izpētot Madonas 1. vidusskolas 10.-12.kl. skolēnu savstarpējās attiecības, nonācu pie secinājuma, ka starp vidusskolēniem nav izplatīta fiziska vardarbība un, lielākoties, slolēni ir draudzīgi. Tomēr skolotājiem audzināšanas stundās vajadzētu pievērst lielāku uzmanību vienaudžu savstarpējām attiecībām un organizēt kopējus pasākumus, kur piedalītos visi, tiktu attīstītas komunikācijas spējas, skolēni viens otru labāk izprastu, darbotos vienotā komandā un būtu vēl draudzīgāk noskaņoti;
2. Visi izvirzītie uzdevumi tika sekmīgi paveikti;
3. No teorētiskās daļas secinām, ka vienaudžu savstarpējās attiecības iespaido mūsu katra raksturs, temperaments, apkārtējā vide, komunicēšanās spējas utt. Pētnieciskajā daļā šie noteicošie personības attiecību faktori apstiprinājās;
4. Šī pētījuma nozīmīgums slēpjas tā saturā. Darbā tika iekļauts personības raksturojums, kurš parāda ar ko mēs viens no otra atšķiramies, tiek analizētas vienaudžu problēmas, konflikti un tiek rastas to atrisinājumu iespējas. Darbs var noderēt gan vecākiem, gan skolotājiem un pašiem skolēniem, esot savas identitātes meklējumos.
5. Pētījuma jautājums nav apstiprinājies. Vidusskolēnu attiecībās nedominē tikai nesaskaņas.

Priekšlikumi
1. Jauniešiem, kas cieš no vardarbības vai ir kādas citas prolēmas, ir izveidots Uzticības Tālrunis 8009000, kas palīdz un mēģina risināt problēmas ar sarunām pa tālruni un dažādiem treniņiem. Mērķis: uzlabot saskarsmi, atīstīt pašapziņu, paaugstināt pašvērtējumu, risināt konfliktsituācijas, atrast personības resursus, apzināties emocijas un mācīties paust tās sociāli pieņemamā veidā utt.
2. Lai parūpētos par skolēnu pašsajūtu skolā, jaunās paaudzes izglītības iespējām un drošu vidi, skolām ir iespēja pieteikties projektā ”Bērniem draudzīga skola”. Dokuments ir pieņemts 2002. gadā Ņujorkā. Tajā norādīts, ka bērniem piemērota pasaule ir tāda, kurā visiem bērniem un jauniešiem tiek nodrošināta kvalitatīva izglītība un plašas iespējas attīstīt savas individuālās spējas drošā un labā vidē.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,98 €
Комплект работ Nr. 1245298
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация