Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:579512
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.11.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Vizuālā tēla loma interpersonālajā komunikācijā    4
1.1.  Paškoncepcija    4
1.2.  Vizuālā tēla loma interpersonālajā komunikācijā    4
1.2.1.  Subkultūras    4
1.2.2.  Darba intervijas    5
1.2.3.  Sporta fani    5
2.  Krāsu nozīme komunikācijas procesā    6
2.1.  Krāsu ietekme    6
2.2.  Krāsu nozīme    6
2.3.  Krāsu salikumi    8
  Secinājumi    9
  Izmantotā literatūra    10
Фрагмент работы

Secinājumi
Krāsas apkārtējā vidē spēj ietekmēt cilvēku komunikācijas procesu, nonākot cilvēka uztverē un interpretācijā. Krāsas apģērbā darbojas kā neverbāls kods, kurš var parādīt, piemēram, cilvēka noskaņojumu vai attieksmi pret dzīvi (dzīvīgie, drūmie toņi). Protams, nevar apgalvot, ka ar krāsu apģērbā vienmēr tiek nodots kāds neverbālais kods, bieži cilvēki velk to, kas viņiem vienkārši piestāv.
Krāsa palielina pašapziņu, kas ir nepieciešama veiksmīgai komunikācijai. Pašapziņas ietekmē cilvēks izveido savu vizuālo tēlu, toties radot šo tēlu, loma ir krāsām, kuras pielieto. Piemēram, darba intervijās ir jāievēro formāls un lietišķi piezemēts stils, subkultūru pārstāvji izmanto krāsas un simbolus, lai izpaustu savu veidolu, toties sporta faniem savas favorīta komandas krāsas ir simbols, kurš parāda, ko viņi atbalsta.
Ir dažādas dzīves situācijas kā, piemēram, darba intervijas, kurās apģērba krāsai ir liela nozīme, lai cilvēks varētu panākt sev vēlamo rezultātu. Arī tādās tradicionālās ceremonijās kā kāzas un bēres, ir sabiedrībā pieņemtas normas, kuras nosaka, kādas krāsas apģērbs attiecīgajā reizē būtu jāvelk mugurā.
Krāsas var gan labvēlīgi, gan nelabvēlīgi ietekmēt cilvēka psihi un komunikāciju. Par krāsām, kas labvēlīgi ietekmē komunikācijas procesu, var uzskatīt zilo, zaļo, dzelteno, arī pelēko. Par nelabvēlīgām krāsām var uzskatīt sarkano, tās trauksmainības dēļ. Pēc krāsām apģērbā var spriest par cilvēku, ar kuru ir gaidāma komunikācija, un arī paredzēt, vai šī interpersonālā komunikācija izrādīsies veiksmīga vai gluži otrādi – neveiksmīga.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −2,48 €
Комплект работ Nr. 1327037
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация