Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:588423
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA, TĀS LIETOJUMS MEDIJOS    5
1.1.  Vizuālās komunikācijas elementi    5
1.2.  Mediji, to jēdziens un raksturojums    8
1.3.  Mediju vizuālās komunikācijas loma sociālajos tīklos    11
2.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 DARBĪBAS raksturojums    14
2.1.  Radiostacijas Radio TEV raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    14
2.2.  Televīzijas kanāla Rīga TV24 raksturojums un darbības analīze sociālajos tīklos    15
3.  MEDIJU RADIO TEV UN RĪGA TV24 VIZUĀLĀ KOMUNIKĀCIJA SOCIĀLAJĀ TĪKLĀ FACEBOOK    17
3.1.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas elementi sociālajā tīklā Facebook    17
3.2.  Mediju lietotāju viedoklis par Radio TEV un Rīga TV24 vizuālo komunikāciju sociālajā tīklā Facebook    19
3.3.  Radio TEV un Rīga TV24 vizuālās komunikācijas sociālajā tīklā Facebook salīdzinājums un pilnveidošanas iespējas    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikumi    30
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Studiju darba izvirzītajā jautājumā par atšķirībām medija Radio TEV un Rīga TV24 vizuālajā komunikācijā pētījuma gaitā tika apstiprinātas būtiskas atšķirības vizuālās komunikācijas elementu izmantošanas biežumā un elementu īpašībās starp abiem medijiem;
2. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus gaišos krāsu toņos un gandrīz katrā otrajā materiālā dominē pelēkā krāsa, kas rada noteiktu asociāciju ar mediju;
3. Radiostacija Radio TEV savā vizuālajā komunikācija sociālajā tīklā Facebook veido vizuālos materiālus, kuros visbiežāk teksta lielums ir vidēja izmēra, kas ļauj viegli uztver informāciju, tajā pašā laikā uztver arī pārējos dizaina elementus;
4. Televīzijas kanāls Rīga TV24 savā vizuālajā komunikācijā sociālajā tīklā Facebook visbiežāk veido vizuālos materiālus tumšos un spilgtos krāsas toņos, kas piesaista auditorijas uzmanību, tomēr tajā pašā laikā arī rada nelielu nomāktības izjūtu;
5. Televīzijas kanāls Rīga TV24 galvenokārt neizmanto tekstu kā vizuālu elementu savos vizuālajos materiālos, kas rada neinformētības izjūtu sākotnēji apskatot vizuālo materiālu;
6. Mediju un sociālo tīklu lietotāji uzskata, ka mediji vizuālo komunikāciju varētu uzlabot, ja vizuālajos materiālos tiktu izmantoti īsti teksta fragmenti, kā arī spilgti krāsu toņi;
7. Lielākoties mediji, veidojot vizuālu materiālu, izmanto tikai dažus vizuālās komunikācijas elementus viena vizuālā materiāla ietvaros.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,48 €
Комплект работ Nr. 1370435
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация