Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:602606
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Masas un pūļa jēdzieni    4
2.  Masu uzvedības formas    6
3.  Masu komunikācijas    10
4.  Baumas, tenkas un cīņa ar tām    12
5.  Masu vadoņi    14
  Secinājumi    15
  Izmantotās literatūras saraksts    16
Фрагмент работы

Secinājumi
Gatavojot šo referātu un izpētot informāciju par masu psiholoģiju, es nonācu pie šādiem secinājumiem:
1. Masas jēdziens nav precīzi atdalīts no pūļa jēdziens. Katrs autors izvēlas pats, kā viņš atdala vienu no otra, un vai viņš grib to atdalīt, vai arī piedāvā savu klasifikāciju, piekrītot vai norādot citu pētnieku domas.
Apkopojot iegūto informāciju secināju, ka:
• pūlis – ir cilvēku kopums, kas fiziski tuvu atrodas viens no otra un darbojās neapzināti.
• Masa – ir cilvēku kopums, kuram ir vienādi mērķi.
2. Vienu cilvēku uzvedība ietekmē citus cilvēkus. Piedalīšanas masu uzvedību formā ierobežo cilvēka individuālas uzvedības izpausmi, liekot viņam izturēties tā, kā ir pieņemts noteiktajā cilvēku lokā, viņš zaudē savu individualitāti. Viņam tiek uzspiestas uzvedības normas, rīcības, noteiktas emocijas. Tiek pieņemts, ka kolektīvas uzvedības situācijā, cilvēks pūlī vai masā var izjust bailes, naidu un prieku. Masu uzvedība mēdz būt eksplozīva un neprognozējamā. Kolektīvās uzvedības rezultāti var būt ne tikai negatīvi, bet arī pozitīvi, ieviešot izmaiņas sabiedrībā.
3. Eksistē oficiāli un neoficiāli informāciju kanāli. Bet ja cilvēks neatradās notikumu vieta, tad vienīgais veids, kā uzzināt par notiekošo ir ar masu saziņas līdzekļu palīdzību. Masu mēdiji ne tikai sniedz informāciju ietekmējot prātu, bet arī prasmīgi ietekmē cilvēka emocijas un instinktus, izmantojot noteiktus veidus un izlasītu informāciju, kura tiek pasniegta. Piemēram, žurnālists tīšam vai netīšam var interpretēt notikumu informāciju pa savam. Ka arī ziņotāja varas pamatā ir informācijas izlase, kura tiks pasniegta un kura noklusēta.
4. Pie neoficiālām komunikāciju kanāliem pieder baumas un tenkas. Baumas ir neapstiprināta informācija, kura mutiski tiek nodota viens no otra. Ar to palīdzību parasti tiek nodotas savas bažas un pārdzīvojumi: stipras emocionālas vēlmes, ka arī biedējošie notikumi. Apmelojošas baumas sauc par tenkām. Lai cīnītos ar baumām un tenkām iesaka tās ignorēt, bloķēt vai pārspēt.
5. Katrai masai ir nepieciešams līderis, kurš nesīs savu uzvedību, kurš kontrolēs masas un viņu uzvedības. Viņš nopelna savu autoritāti ar savu harizmu vai arī iebiedējot. Par vadoni parasti izvēlās neparastu personību, kurai ir savs skats uz dzīvi un savdabīgas idejas un mērķi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация