Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:646414
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.07.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    2
  TEORĒTISKĀ DAĻA    5
1.  Pusaudžu vecuma īpatnības    5
  Pusaudzis skolā    7
1.2.  Kognitivitātes attīstība    7
1.3.  Skolēnu savstarpējās attiecības    8
1.4.  Attiecības ar skolotāju    8
2.  Trauksmes psiholoģiskais raksturojums    10
2.1.  Trauksme no psihoanalīzes viedokļa    10
2.2.  Trauksme no eksistenciālās teorijas viedokļa    11
2.3.  Trauksme saistībā ar stresu    11
2.4.  Trauksmes izpausmes    12
2.5.  Trauksmes saistība ar bailēm    12
3.  Pedagoģija    13
3.1.  Vērtēšanas veidi    13
3.1.1.  Formālie (strukturizētie) un neformālie (brīvie)    13
3.1.2.  Objektīvie un subjektīvie vērtējamie pārbaudes darbi    13
3.1.3.  Normatīvā (salīdzinot) un kriteriālā (individuāli) vērtēšana    14
  Pētnieciskā daļa    15
  Metodes apraksts    15
  Rezultāti un to analīze    16
  Secinājumi    28
  Ieteikumi    29
  Literatūras saraksts    30
  Anotācija    31
  Annotation    32
  Pielikums    33
Фрагмент работы

Mēs dzīvojam 21. gs, kas ir nepārtrauktas rosības, nemierīguma un trauksmes laiks. Nevar zināt, kas var notikt nākamajā mirklī un, mūsuprāt, pusaudži to izjūt visvairāk, jo pusaudžiem ir jāizprot sava identitāte, jāpieņem tas, kā viņi tiek novērtēti un jāspēj integrēties pieaugušo sabiedrībā. Daudzi aspekti spēj ietekmēt šos procesus. Šajā zinātniski pētnieciskajā darbā tiks aplūkoti daži no tiem.
Laikmetā, kurā izglītība ir kļuvusi par sākuma kapitālu dzīves kvalitātes uzlabošanai, izglītības iestādes ieņem ar vien nozīmīgāku lomu tās veidošanā. Jūtama sabiedrības tendence tiekties pēc izglītības iegūšanu mūža garumā. Lai skaidrāk apzinātu savas spējas un tās attīstītu visa mūža garumā, svarīgi tās atklāt jau agrīnā vecumā, un tādēļ skola, kā pirmā sertificēta iestāde, izglītības sistēmā ir kļuvusi par investīcijas iespēju katra indivīda spējām. Skola ir tā, kur pusaudzis pavada lielu daļu savas dienas, un arī ārpus skolas pusaudzi nepamet domas par skolu – mājasdarbi, pārbaudes darbi, novērtējums, attiecības ar skolotājiem un klasesbiedriem. Šis vecumposms tiek identificēts ar notiekošo skolas vidē. Tā kā šis posms ir tik nozīmīgs turpmākajai attīstībai tad svarīgi, kādā veidā pusaudzis veido savu attieksmi pret izglītību. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация