Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:654938
 
Оценка:
Опубликованно: 18.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kas ir emocionālā inteliģence?    4
2.  Emocionālās inteliģences trūkuma cēloņi un sekas    5
2.1.  Saskarsmes problēmas, kauns un bailes    5
2.2.  Raizes un depresija    7
2.3.  Nespēja koncentrēties    8
2.4.  Agresivitāte un nespēja neizrādīt riebumu, tieksme uz pārkāpumiem    8
2.5.  Skaudība, greizsirdība    9
2.6.  Nespēja saprast savas un citu emocijas, rakstura iezīmes, uzvedību    10
3.  Dzīve emocionāli inteliģentam cilvēkam    11
4.  Pētījums    13
4.1.  Pētījuma rezultātu analīze    13
4.2.  Vidējā respondenta personības raksturojums    25
  Secinājumi    27
  Anotācija    28
  Abstract    29
  Izmantotie informācijas avoti    30
  Pielikums    31
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Emocionālā inteliģence ir tava uzvedība, spēja komunicēt ar apkārtējiem cilvēkiem un spēja saprast savu un citu personības. Patiesībā, emocionālā inteliģence nav nekas cits kā raksturs. Savu raksturu ir jāizkopj jau kopš agras bērnības un tā izkopšanu nav jābeidz nekad. Tas ir liels un svarīgs uzdevums, kuram ir liels un nozīmīgs atalgojums – veiksmīga sociālā dzīve, kas praktiski nozīmē veiksmīgu dzīvi kopumā.
2. Tie, kuriem trūkst emocionālās inteliģences, ikdienā saskaras ar tādām problēmām, kā saskarsmes problēmas, kauns, bailes, raizes, depresija, destruktivitāte, zemas koncentrācijas spējas, agresivitāte, tieksme uz pārkāpumiem, skaudība, greizsirdība, nespēja saprast savas un citu emocijas, rakstura iezīmes un rīcību.
3. Veicot aptauju, atklājās, ka lielākā daļa respondentu pat nebija dzirdējuši jēdzienu „emocionālā inteliģence”. Tikai 26% no 50 respondentiem bija šādu jēdzienu dzirdējuši. Vēl mazāka daļa – tikai 10% respondentu apgalvo, ka šī jēdziena nozīmi zina un to izprot.
4. Respondentu pozitīvās iezīmes – lielākais vairums respondentu ir komunikabli un atsaucīgi, tie spēj nolasīt to, kā jūtas sarunas partneris un pielāgojas viņam tā, lai saruna būtu patīkama abiem. Vairums respondentu ir pašpārliecināti un nenosoda sevi, kā arī skaidri apzinās, ko paši jūt. Diemžēl, vairums respondentu arī atzīst, ka ir ne īpaši ieinteresēti papildināt savas zināšanas un nepievērš uzmanību lietām, kas jau sākotnēji viņus neieinteresē.
5. Sabiedrībā ļoti maz uzmanības tiek pievērsts cilvēka emocionālajai pasaulei un cilvēki neapmeklētu psihologu vai psihoterapeitu, jo uzskata, ka tas ir nepieciešams tikai garīgi slimiem cilvēkiem. Cilvēki bieži vien nesaredz savas problēmas. Nervozitāte, stress, agresija, depresīvums, nomāktība nereti netiek uzskatīta par problēmu, bet gan par normu.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1328669
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация