Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:696263
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas būtība un nozīme    4
2.  Komunikācijas process    6
3.  Starppersonu komunikācija    8
4.  Komunikācijas kļūdas un barjeras    11
5.  Neverbālās komunikācija būtība, veidi    14
6.  Saskarsmes distance    18
  Secinājumi    20
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Фрагмент работы

Vārdam "komunikācija" ir latīņu cilme "communis" - kopējs. Tātad komunikācijā cilvēki mēģina atrast vai nodibināt sava veida kopību. Psiholoģijā vispārpieņemta ir komunikācijas izpratne kā informācijas nodošana un saņemšana, izmantojot kopējus simbolus, verbālus vai neverbālus. Latviskāk to varētu apzīmēt kā sazināšanos ar vārdu palīdzību vai bez tiem. Komunikācija ir informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina savstarpēju saprašanos. Tā ir informācijas, domu, un uzskatu apmaiņa starp cilvēkiem viņu darbības procesā.
Divpusēju komunikāciju raksturo atgriezeniskā saite, kas ir signāls informācijas sniedzējam par informācijas saņemšanu un saprašanas vai nesaprašanas pakāpi. Komunikācija ir nemitīgs process, tāpēc ir jāizmanto dažādi masu saziņas līdzekļi un metodes, lai nodotu īsto ziņu īstajiem cilvēkiem īstajā laikā. Pastāv milzīgs daudzums komunikācijas kanālu, kā arī dažādu metožu un līdzekļu, kurus jāmācās izmantot.
Dž. Eiders komunikāciju traktē kā procesu, kur ar vispārēju simbolu simbolu palīdzību tiek veikta domu apmaiņa starp cilvēkiem, tādējādi akcentējot simbolu nozīmi komunikācijas procesā. Iepriekšminētais ļauj formulēt šādus pamatatzinumus:
komunikācija ir saskarsme, kas sociālpsiholoģiskā pieejā tiek definēta kā tiešs vai netiešs sazināšanās process, kura mērķis ir ietekmēt partnera uzvedību, emocijas, nostādni un attieksmi, aktivitātes pakāpi darbību;
komunikācija ir process- secīga darbību virkne kāda rezultāta sasniegšanai;
komunikācija ir informācijas apmaiņas process;
komunikācijā ir iesaistītas vismaz divas personas;
komunikācija ir orientēta uz savstarpēju saprašanos.(1,5)
Parasti komunikācija notiek ar kādu nolūku. Nolūki var būt visdažādākie: iegūt nepieciešamo informāciju, pārliecināt komunikācijas partneri un likt viņam darboties, mainīt partnera viedokli, uzturēt partneru attiecības utt.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация