Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:732681
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    6
1.  Stresa jēdziens, stress darba vidē    8
1.1.  Stresa cēloņi un to radītās sekas darba vietā    14
1.2.  Profesionālā stresa modelis    22
1.3.  Stresa vadīšanas modelis    27
2.  Arodstress un tā izpausmes uzņēmumā    31
  Secinājumi    47
  Priekšlikumi    48
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    49
  Pielikumi    50
Фрагмент работы

Secinājumi
1) Stress pēdējos gados izplatās arvien straujāk. Tā pamatā ir krasi pieaugošais dzīves temps, intelektuālās un emocionālās slodzes kāpums darbā, fiziskās slodzes un kustību deficīts.
2) Stress var būt organisma fiziska reakcija uz jebkurām izvirzītajām prasībām vai kaitīgu ietekmi.
3) Pēc Eiropas darba apstākļu un dzīves apstākļu uzlabošanas (European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions) pētījuma veikšanas, katrs ceturtais darbinieks izjūt profesionālo stresu.
4) Darbinieki izjūt lielu stresu, kad darba mērķi ir neskaidri, ir prasību konflikts, ko uzstāda, darba ir pārāk daudz vai pārāk maz, kad darbinieki gandrīz nevar ietekmēt uz viņiem attiecināmo lēmumu pieņemšanu.
5) Lomu problēmas var kļūt par profesionālā stresa avotu.
6) Visi aptaujātie darbinieki ikdienā sastopas ar stresu, kas ir saistīts ar darbu. Atšķirība ir stresa līmeņos dažāda līmeņa darbiniekiem.
7) Darbiniekus vienmēr satrauc fakts, ka pietrūkst profesionalitātes, lai atrisinātu dažādas problēmsituācijas darbā, no kā rodas stress.
8) Par galvenajiem stresa cēloņiem darbinieki uzskata mazas karjeras iespējas, nepietiekamu atalgojuma līmeni, klientu problēmsituāciju risināšanu, lielu darba slodzi, laika ierobežojumu darba uzdevumu izpildei.
9) Lielākā daļa aptaujāto darbinieku uzskata, ka vadītāja loma stresa cēloņu mazināšanā ir nozīmīga.

Priekšlikumi
1) Uzņēmuma „X” darbinieku, kuru ikdienas darbs ir saistīts ar klientu apkalpošanu, vadītājam ir jārāda ērti darba apstākļi (jānodrošina ērts datorgalds, pietiekams apgaismojums, jāierīko dators pēc ergonomikas standartiem, jāierīko kabinetā kondicionieris).
2) Darba autore uzskata, ka uzņēmumā „X” jābūt stresa vadīšanas modelim.
3) Uzņēmumam „X” jāpieņem darbā profesionāls psihologs, kura pienākumos būtu novērot darbiniekus, novērst stresa iespējamību.
4) Uzņēmuma „X” vadībai regulāri jārīko semināri par stresa problēmas aktualitāti, cēloņiem, mazināšanas iespējām (psiholoģiska rakstura).

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация