Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:757630
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.11.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Lai darbinieki tiešām censtos strādāt, viņu attieksmei pret uzņēmumu ir jābūt pozitīvai.
Manuprāt, vadības un personāla nesaskaņas un domstarpības radušās no tā, ka vadībai nav tiešas saiknes ar darbiniekiem un nedarbojas iekšējā komunikācija. Darbinieki visbiežāk saskārās ar vietniekiem un viņu norādījumiem. Tie ne vienmēr ir saskaņoti, tāpēc gadās saņemt nekorektus rīkojumus. Bieži darbiniekam pašam jāpilda uzdevumi, kurš nav viņu tiešā pārziņā, līdz arto tiek kavēta viņa tiešo darbu veikšana. Attieksme no vietnieku un vadības puses pret darbinieku ne vienmēr ir balstīti uz savstarpēju cieņu. Darbinieki ne vienmēr laikus saņem atalgojumu par paveikto darbu, jo viņu alga var tikt aizturēta dažādu apstākļu dēļ. Jo daudzu svarīgu lēmumu pieņemšana tiek atstāta vidējā personāla pārziņā, kas savukārt vadībai netiek nodota savlaicīgi.
Optimālu attiecību nodibināšana starp pārvaldniekiem un padotajiem – tā ir viena no svarīgākajām sociāli psiholoģiskajām problēmām, kas lielā mērā veido vadīšanas procesu rezultātus. Ir konstatēts, ka pretrunas, kuras rodas darbinieku saskarsmes procesā, rada darba ražīguma samazināšanos. Savukārt,- personāla motivācija optimālu savstarpējo attiecību apstākļos to palielina.1
Lielu daļu kļūdu un neveiksmju biznesā var pamatot uz vadības ne ieinteresētību par padotajiem darbiniekiem, jo vadītājam ir svarīgs tikai darba rezultāts, kurā ne vienmēr tiek pievērsta uzmanība darbiniekam. Vadītājs nav iedziļinājies, kāpēc biznesa uzplaukums nav tik progresīvs. Neizprotot darbinieku, viņa vēlmes uzņēmuma augšana tiek kavētas. Investīcijas būtu ieteicams veikt ne tikai dārgas un modernas tehnikas iegādei, bet arī investēt darbiniekos, lai tie savukārt būtu stimulēti veikt darbu kvalitatīvāk un ar lielāku atdevi. Tas šinī gadījumā nav noticis. Jo vadītājam nav tiešas saiknes ar darbiniekiem, bet ir tikai ar vietniekiem, kuri savukārt neveic savas funkcijas saskaņoti. Vadītājam ir jābūt ar stingru un apzinīgu disciplīnu, pašdisciplīna būtu galvenā, jo tikai tad darbiniekiem var rasties cieņa, uzticība un vēlme sadarboties vienā komandā. Šinī situācijā persona savulaik ir spējusi dibināt uzņēmumu, jo pietika līdzekļu, kā arī šāda veida biznesa veidošanai bija labvēlīga vide. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация