Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:776356
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Kas ir neverbālā komunikācija?    4
  Neverbālās un verbālās komunikācijas saistība    6
  Neverbālās komunikācijas funkcijas    7
  Galvenās komunikatīvās funkcijas, ko pilda neverbālā uzvedība    7
  M.Ārgails un viņa 10 NVK kodi    7
  Žesti, mīmika    8
  Vīriešu un sieviešu uzvedības salīdzinājums    9
  Galvenie noteikumi labai komunikācijai    10
  Literatūras saraksts    11
Фрагмент работы

Galvenie noteikumi labai komunikācijai
Primārie faktori komunicējot ir tā sauktie pasīvie neverbālās komunikācijas simboli, kas nereti nosaka sarunas iznākumu, pārrunu veiksmīgumu. Piemēram, krāsu izpratne var būt pilnīgi pretēja dažādās valstīs (lielu ieguldījumu krāsu pētniecībā ir devis Lüscher 20.gs. vidusdaļā) – piemēram, sarkans aplis vairākām Āzijas valstīm simbolizē agresiju II P.k. laikā; zaļā ir kļuvusi par īru raksturojošo krāsu – viņu apdzīvotos reģionus, kamēr citur pasaulē tā tiek uztverta kā ekoloģijas un tīrības simbols. Arī ciparu, zīmju simbolika var atšķirties – piemēram, skaitlis 13 – kristiešu kultūrās asociējas ar neveiksmi, kamēr ebreju kultūrā tas simbolizē laimi un veiksmi. (Viena no veiksmīgākajām grāmatām neverbālajā komunikācijā publiskā vidē ir Dale G. Leathers' “Successful Nonverbal Communication”, kur tiek aprakstītas vairākas Amerikas ietekmīgākās amatpersonas un viņu uzvešanās, panākumu atslēgas un kļūdu avoti).
Personām, kuru ikdiena ir saskarsme ar apkārtējo sabiedrību un ciešs darbs ar cilvēkiem – mediķi, mācībspēki, menedžeri, būtu nepieciešams iepazīties ar neverbālās komunikācijas izprašanas priekšrocībām, kas sniegtu lielu ieguldījumu viņu ikdienas darbībā, ļaujot paveikt uzdevumus kvalitatīvāk, pilnvērtīgāk, konstruktīvāk, jau sākotnēji ļaujot izprast problēmu patieso iemeslu. Pamatdarbības neverbālās komunikācijas izkopšanā ir: jāizprot, kas pašam liek justies neērti, traucē, liek izjust stresu; jāizzina ko nozīmē kāda sejas grimase, žesti u.c. neverbālās komunikācijas simboli un visbeidzot jātrenējas nosūtīt un uztvert neverbālās komunikācijas simbolus (ieteicams ikdienā, kad vien iespējams izmantot kameru, balss ierakstus un analizēt savu uzvedību „no malas”).

Коментарий автора
Коментарий редакции
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация