Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:780170
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Motivācija un motivēšana    4
1.1.  Motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  Motivācijas satura teorijas    5
1.1.1.1.  Abrahama Maslova vajadzību hierarhija    5
1.1.1.2.  Frederika Hercberga divu faktoru modelis    6
1.1.1.3.  K.Alderfa ERG teorija    6
1.1.2.  Motivācijas procesa teorijas    7
1.1.2.1.  Mērķu izvirzīšanas teorija    7
1.1.2.2.  Gaidu jeb ekspektāciju teorija    7
1.1.2.3.  Dž.S.Adamsa taisnīguma teorija    8
2.  Organizācijas apraksts    9
3.  Datu analīze    11
  Secinājumi    13
  Rekomendācijas    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
  Pielikums    16
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Hipotēze ir apstiprinājusies, par galvenajiem motivācijas avotiem kalpo, vēlme palīdzēt cilvēkiem, draudzīgs kolektīvs un tas, ka viņu darbs sabiedrībā tiek respektēts.
2. Tādu motivācijas faktoru kā apmierinošs darba laiks var uzskatīt par materiālu motivācijas faktoru, jo tas ir tikai līdzeklis, lai nopelnītu vairāk naudas, strādājot papildus citā darbā.
3. Izvirzītie mērķi ir sasniegti, noskaidroti Ventspils ugunsdzēsēju galvenie darbības motīvi, apskatītas populārākas motivācijas teorijas un noskaidroti motivēšanas paņēmieni.
4. Mērķi, pēc kuriem cilvēki tiecas, var būt gan materializēti – nauda, paaugstinājums darbā, gan arī abstrakti – pašapliecināšanās, gandarījums par paveikto darbu.
5. Kaut gan dati liecināja, ka naudai un dažādiem bonusiem nav tik noteicošas nozīmes, bez tiem tomēr iztikt nav iespējams un to nevar aizstāt kaut ar simtiem uzslavu.
6. Tikai ar anketēšanu savāktiem datiem pilnībā nevar uzticēties, lai iegūtu precīzus datus un jūtamu labumu no šī pētījuma nepieciešams intervēt katru darbinieku atsevišķi.
7. Kaut gan grafiks (skatīt att. 4.1.) rāda, ka atalgojums ir maznozīmīgs motivācijas faktors tomēr tabula ( skatīt 2. pielikumu), parāda, ka grafiks drīzāk rāda nevis maznozīmīgumu, bet neapmierinātību ar atalgojumu, precīzāk, jo mazāks procents, jo neapmierinātāki.
8. Lielākā daļa darbinieku ir vienoti savos uzskatos, jo dati pa grupām atšķiras tikai, apmēram, 3% robežās.
9. Ja tiktu veikta padziļināta analīze, esam diezgan pārliecināti, atklātos pavisam cita aina, jeb, galvenie motivātori tomēr būtu nauda un prēmijas.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,48 €
Комплект работ Nr. 1322924
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация