Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:827370
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.05.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Teorētiskie aspekti    4
  SITUĀCIJAS APRAKSTS UN ANALĪZE    5
  Priekšlikumi situācijas uzlabošanai    9
  INFORMĀCIJAS AVOTI    11
Фрагмент работы

IEVADS
Iekšējā komunikācija ir jebkura veida informācija, kas izplatās uzņēmuma iekšienē apzinātā vai neapzinātā formā . Iekšējā komunikācija ir neatņemama sastāvdaļa katrā uzņēmumā, tajā skaitā ari bankā. Iekšējā komunikācija atbalsta vienotību ceļā uz organizācijas mērķu sasniegšanu un izdzīvošanu pastāvīgi mainīgā biznesa vidē. Tā ir nozīmīgs organizācijas kultūras attīstības un uzturēšanas instruments. Veiksmīga iekšējā komunikācija veicina biznesa mērķu sasniegšanu, jo atbalsta savstarpēju izpratni starp dažādām struktūrvienībām. Lai arī šai funkcijai ir konkrēta vieta, struktūra un vadītājs, par komunikāciju organizācijas iekšienē faktiski atbildīgs ir ikviens darbinieks. Profesionāli organizētas uzņēmuma iekšēja komunikācijas pamatā jābūt galvenajam komunikācijas principam - komunikācija nevar būt vienpusēja, jābūt atgriezeniskajai saitei.
Latvijā ļoti liels izņēmēju skaits joprojām nesaprot iekšējās komunikācija nozīmi. Vadītajiem liekas, ka ar iekšējo komunikāciju viņu uzņēmumā viss ir kārtībā, jo ir izstrādāti regulējoši noteikumi un ieviestas starptautiskās prasības. Pēc iestāšanos ES Latvijas uzņēmēji arvien lielāku uzmanību pievērš iekšējās komunikācijas, situācijā šajā jomā uzlabojas, bet diemžēl šie uzlabojumi nav pietiekošajā līmenī.
Pamatojoties uz iekšējās komunikācijas tik nozīmīgu lomu jebkura uzņēmumā vai organizācijā, referāta mērķis ir aprakstīt un novērtēt Danske Bank A/S filiāles Latvijā iekšējās komunikācijas organizācija līmeni. Lai pēc iespējas pilnīgāk sasniegtu izvirzīto referāta mērķi, ir izstrādāti sekojošie uzdevumi:
1. Aplūkot dažādos informācijas avotos informāciju, kas dod iespēju saprast iekšējas komunikācijas būtību un nozīmīgumu.
2. Pamatojoties uz iegūto informāciju analizēt un novērtēt iekšējo kumunikāciju Danske Bank A/S filiālē Latvijā.
3. Dot secinājumus iekšējo kumunikācija organizāciju bankā un izteikt savus priekšlikumus.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1124116
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация