Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:870964
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 23 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Motivācijas teorētiskā būtība    3
1.1.  Motivāciju veicinošie faktori    8
1.2.  Motivēšanas modeļi    10
1.3.  Motivācijas teoriju klasifikācija    11
1.3.1.  Satura motivēšanas teorija    11
1.3.2.  Norises motivēšanas teorija    17
1.3.3.  Stimulējošās motivēšanas teorija    20
1.4.  Darbinieku motivācijas zudums    20
  Secinājumi    23
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    24
Фрагмент работы

Darbinieku spēcīgi motivē sava nozīmīguma apziņa (izjūta, ka var kaut ko ietekmēt, mainīt). Šis motivējošais faktors nodrošina, ka darbinieks jūtas piederīgs uzņēmumam, uzņemas atbildību un aktīvi rīkojas, sekmējot arī visa uzņēmuma veiksmīgu darbību. Turpretī, ja darbinieks jūtas nenozīmīgs, ievērojami samazinās darba efektivitāte un iniciatīvas līmenis viņš sāk rīkoties destruktīvi, pazemo, sāpina apkārtējos. Neapmierinātības izrādīšana kļūst par mērķi, dzīves stilu. Tas nebūt neveicina ne personas, ne uzņēmuma attīstību.
Darba devējam ir jāraugās uz darba rezultātiem, un, ja tas nav apmierinošs, jāvaino pirmām kārtām sevi. Darbinieks strādā uzņēmumā, kuru izveidojis darba devējs, pilda pienākumus, kurus noteicis darba devējs, un izturas pret savu darbu ar tādu atbildību un ieinteresētību, kādu darba devējs ir izraisījis. Tas nozīmē, ka darba devējam ir jāpanāk, lai darbinieks uzņēmumu uzskatītu par labāko darbavietu.
Arī autore uzskata, ka motivācija ir viens no svarīgākajiem darba devēja uzdevumiem, ja ne pats svarīgākais. Jo tieši cilvēku resursi no visiem uzņēmumā esošajiem resursiem ir visnozīmīgākais, bet tajā pašā laikā visgrūtāk vadāmais resurss. Tāpēc vadītājam ir jāspēj saprast un novērtēt, kas atsevišķi motivē katru darbinieku, jo to vēlmes un vajadzības ir tik dažādas. Un, lai to spētu izdarīt vadītājam, ir jāiepazīst savi darbinieki, jo kas motivē vienu, ne vienmēr būs motivējošs citam.

SECINĀJUMI
Referāta mērķis ir sasniegts, jo teorētiski tika apskatīts motivācijas jēdziens un būtība.
Pēc referāta izstrādes autore izdara sekojošus secinājumus:
1) Motivēšana ir nepārtraukts process, bez kura nav iedomājama neviena organizācijas un uzņēmuma ikdienas darbība;
2) Ir divi motivācijas veidi: iekšējā un ārējā motivācija;
3) Pastāv 3 veidi kā motivēt personālu – nauda, nemonetārais atalgojums, kā arī bailes (tikai īstermiņā).

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −4,98 €
Комплект работ Nr. 1335060
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация