Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:993519
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Patērētāju kultūras raksturojums    6
1.1.  Patērētāju kultūra    6
1.2.  Patērētāju kultūras attīstības vēsture    7
2.  Teorētiskie pētījumi par patērētāju kultūras ietekmi uz cilvēka domāšanu    9
2.1.  Materiālistiski orientēta domāšana    9
2.2.  Patērēšanas principa attiecināšana uz apkārtējiem cilvēkiem    11
2.3.  Korporāciju un reklāmu ietekme uz cilvēku domāšanu    12
2.4.  Pret patērētāju kultūru vērsta domāšana    13
3.  Praktiskie pētījumi par patērētāju kultūras ietekmi uz cilvēka domāšanu    15
3.1.  Pētījuma metodes    15
3.2.  Pētījuma analīze    15
  Secinājumi    26
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    28
  Pielikumi    29
Фрагмент работы

Daudzus gadu tūkstošus cilvēki ir bijuši pieticīgāki un mantu tie izmantojuši tik ilgi, līdz tā ir nolietota un to izmet ārā, tāpēc mūsdienās valdošā patērētāju kultūra, kuras būtība ir jaunu preču iegāde un to nomainīšana pret citām pēc īsa laiciņa, rada pavisam jaunu pavērsienu cilvēku domāšanā. Autoraprāt, šīs kultūras ietekme ir spēcīga un nozīmīga, jo, visu laiku patērējot un izmetot preci, cilvēkos līdzīga attieksme sāk veidoties arī pret apkārtējiem cilvēkiem, tāpēc, saprotot, ka cilvēks reizēm dažādos veidos rīkojas un domā sabiedrībā valdošās patērētāju kultūras ietekmes rezultātā, ir vieglāk kaut ko mainīt savā dzīves stilā, piemēram, attīstīt zaļo domāšanu, vai arī vispār nepieļaut šādas rīcības un domāšanas veida sākšanos. Pēc autora domām arī pamesto bērnu, dzīvesbiedru, mājdzīvnieku daudzuma pieaugums un citu jaunu tendenču parādīšanās cilvēku savstarpējās attiecībās un domāšanā, piemēram, pastāvīga neapmierinātība un skaudība, kā arī izteikts materiālisms, ir tiešs patērētāju kultūras ietekmes rezultāts, tāpēc šī tēma ir pietiekami aktuāla, lai tā tiktu izpētīta sīkāk, kā arī tiktu veikti praktiski pētījumi, kas atspoguļotu reālu šīs kultūras ietekmi uz mūsdienu cilvēku domāšanu Latvijā.
Darba mērķis: Balstoties uz zinātnisko literatūru, informatīviem materiāliem un teorētiskiem un praktiskiem pētījumiem, pierādīt, ka patērētāju kultūrai ir nozīmīga ietekme uz mūsdienu cilvēka domāšanu.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,48 €
Комплект работ Nr. 1248693
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация