Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:498205
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.07.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 24 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Annotazione    5
  IEVADS    6
1.  Projektu vadības teorētiskie aspekti un specifika Erasmus+ programmu kontekstā    8
1.2.  Projekta īstenošana process    15
1.3.  Projektu specifika Erasmus+ programmās    17
2.  Organizācijas darbības raksturojums    33
2.1.  Nevaltiskās organizācijas “Mine Vaganti NGO” darbības analīze    33
2.2.  Organizācijas “Mine Vaganti NGO” iesniegto apmācību projektu analīze    38
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. “Mine Vaganti NGO” ir vienīgā nevalstiskā organizācija Sardīnijas reģionā Itālijā, kura strādā neformālās izglītības jomā, lai iesaistītu iedzīvotājus sabiedriskās aktivitātēs un veicinātu to iesaisti aktuālu prblēmu risināšanā. Tomēr pasākumi, kurus organizācija organizē vietējiem iedzīvotājiem ir nepietiekami.
2. Analizējot un novērojot organizācijas darbību, autore secina, ka tā ir haotiska, jo nav vienotas sistēmas, kur būtu norādīts, kuri darbinieki strādā pie konkrētiem projektiem. Nereti darbiniekiem nākas strādāt pie vairākiem dažāda līmeņa projektiem vienalaicīgi un neilgi pirms iesniegšanas termiņa, kas mazina projektu kvalitāti.
3. Viens no organizācijas uzdevumiem ir izmantot sportu kā neformālās izglītības metodi un veicināt cilvēku iekļaušanu apkārtējā sabiedrībā. Nekvalitatīvi izstrādātu un organizētu projektu dēļ, šo uzdevumu nav iespējams veikt pilnīgi.
4. Analizējot jaunatnes darbinieku apmācības projekta “Education through Sport 2014” rezultātus, autore secina, ka dalībnieki tā laikā ir attīstījuši gan sporta kā neformālās izglītības metodes, gan arī uzlabojuši vispārīgas zināšanas par neformālo izglītību, kā to sekmīgi pielietot, kā arī valodu prasmes un prezentācijas prasmes.
5. Ņemot vērā projekta pieteikuma formu “Inclusion through Sports” autore secina, ka tas ir nepilnīgi izstrādāts. Nav norādīts pietiekams projekta pamatojums, kuros būtu atspoguļoti fakti. Netiek norādītas metodes, kā tiks izmērīti un apzināti projekta gaitā sasniegtie rezultāti, kā arī kā tiks starpkontenintālam projektam tiks piesaistīts papildus finansējums un sponsori.
6. Projekts “Inclusion through Sports” ir starpkontinentāls un apjomīgs projekts, kura mērķis ir veidot sadarbību starp organizācijām visā pasaulē, tomēr autore uzskata, ka šādi projekti ir riskanti, jo, iespējams, iesaistītās organizācijas nav pietiekami pieredzējušas un kompetentas šādā sadarbības veikšanā.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −17,69 €
Комплект работ Nr. 1355693
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация