Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:503876
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Sociālā institūcija un tās darbības izzināšana    3
1.1.  Sociālās institūcijas raksturojums    3
1.2.  Analizēt sociālās institūcijas un tās partneru sadarbību un saikni ar sabiedrību    4
1.3.  Sociālās institūcijas apkārtnes raksturojums    6
1.4.  Sociālās institūcijas kā fiziskās iestādes raksturojums    7
1.5.  Sociālās institūcijas darbinieku un klientu attieksme pret ģeogrāfisko un sociālo kontekstu un materiālo nodrošinājumu kopumā    8
2.  Sociālās institūcijas darbinieku un klientu raksturojums, darbinieku un klientu miliedarbības procesa izpēte    9
2.1.  Izpētīt sociālās institūcijas darbinieku raksturojušās iezīmes    9
2.2.  Izpētīt klienta raksturojušās iezīmes    10
Фрагмент работы

2.2 Izpētīt klienta raksturojušās iezīmes.
Bērnunama klienti ir bērni, kuri bērnunamā tiek ievietoti, jo vecāki par bērniem nav atbilstoši, vai vispār nav rūpējušies, kā arī bērnunamā nonāk bērni bāreņi. Bērnunamā ir dažāda vecuma bērni gan pirmskolas vecuma bērni gan, skolas vecuma bērni. Protams, ka bērniem, kuri ir nonākuši bērnunamā ir dažādas sociālā un personiskās rakstura problēmas. Pēdējā laikā bērnunamā pārsvarā nonāk jaunieši 15 – 17 gadu vecumā. Kuriem ir jau izveidojusies dzīves pieredze, uzvedība un kurus, protams, izmainīt vairs nemaz nav iespējams.
Būtiski bērnunama audzēkņiem ir izglītība, jo tieši no tās atkarīgs kā jaunieši spēs uzsākt patstāvīgu dzīvi. Daudzi no pusaudžiem jau pirms ievietošanas bērnunamā ir klaiņojuši un skolu apmeklējuši neregulāri, vai vispār nav apmeklējuši. Tāpēc neviena skola nav gatava ar viņiem veikt mācību darbu. Izņēmums ir Liepājas Karostas pamatskola, kuras pedegogi ir gatavi strādāt ar pedegoģiski ielaistiem bērniem.
Attieksme pret bērnunamu, bērnunama audzēkņiem ir dažāda. Ir gan pozitīvas, gan negatīvas atsauksmes. Tā kā vairums bērnu bērnunamā ir nonākuši no nelabvēlīgām ģimenēm, kur dzīvošanas apstākļi bieži vien bija nehigēniski un bērni dzīvoja un gulēja ļoti netīrās, nesakārtotās un neizremontētās telpās, tad bērnunamā bērniem tiek piedāvāta tīrība, kārtība, gaišas un omulīgas telpas. Tas, protams, bērniem patīk, bet bērnunams nav mājas, kur atrodas bērnu vecāki. Bērnunams ir sveša vide, sveši cilvēki un savi iekšējie kārtības noteikumi, kurus jāievēro. Noteikumi bērniem ir kaut kas jauns, nepierast un nesaprasts, tāpēc bērni bērnunamu bieži vien nenovērtē un neciena. Jo dzīvojot mājās vecāki neveica ar bērniem audzināšanu un tāpēc bērni nonākot bērnunamā bieži jūtas apjukuši par to, ka bērnunamā ir jāievēro kaut kādi noteikumi. Tieši tāpēc bērniem rodas negatīvas emocijas pret bērnunamu. Protams, bērni prot arī novērtēt bērnunamu, jo bērnunamā bērni tiek nodrošināti ar piemērotām telpām sadzīvei, nodarbībām, teritoriju aktīvai atpūtai, sporta nodarbībām, nodrošināti ar atbilstošu ēdināšanu, ar sociālo un medicīnisko rehabilitāciju, kā arī nodrošināti ar izglītības iegūšanu jebkurā mācību iestādē atbilstoši garīgajai un fiziskajai attīstībai, kā arī nodrošināti ar citām bērnam nepieciešamajās lietām un pakalpojumiem.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация