Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:946163
 
Оценка:
Опубликованно: 13.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
2.  1.Rīgas pašvaldības sociāla iestādes apraksts    3
3.  1.1.Institūcijas darba struktūra    3
4.  1.2.Rīgas patversmes sadarbība    5
5.  2.„Bezdarbs izliek uz ielas”, bezpajumtnieku situācija Rīgā    6
6.  2.1.Bezpajumtnieki ar sociālam problēmām    8
7.  3.Sociālais darbs ar sociālo gadījumu    9
8.  4. Prakses darbs ar sociāliem gadījumiem    11
9.  4.1.I gadījums    11
10.  4.2.II gadījums    18
11.  4.3.III gadījums    18
12  5.Nobeigums    19
12.  5.Izmantotas literatūras saraksts    20
Фрагмент работы

Nobeigums
Prakses laikā definēju mērķa grupu – bezpajumtnieki. Veicu klientu lietu analīzi, intervēju Rīgas patversmes darbiniekus, lai varētu izveidot vispusīgu klientu sociālo raksturojumu. Darbā tika izvirzītas mērķa grupas sociālās vajadzības un sociālās problēmas, tika definēta bezpajumtnieku problēmsituācijas, kā arī izveidota mērķa grupas problēmu cēloņu un seku mijiedarbība. Ņemot vērā izvirzītās sociālās problēmas, tika analizēti pieejamie un nepieciešamie sociālie pakalpojumi, identificēju profesionāla sociālā darba resursus starpprofesionāļu un starpinstitūciju sadarbībai, resursu apzināšanai un piesaistei, tika atspoguļota sociālā darbinieka kompetence. Uzskatu šo prakses laiku par ļoti vērtīgu, jo tas ļāva man paskatīties uz šo klientu grupu no cita skatu punkta. Prakses gaita sapratu, ka sociālais darbinieks, kurš strādā ar šo mērķa grupu - strādā ar sekām, nevis ar cēloņiem. Bezpajumtnieku sociālās problēmas ir ļoti komplicētas, sevī vienlaikus ietverot plašu cēloņu un seku mijiedarbību.
Tāpēc sociālās problēmas risināšana nebūs veiksmīga, ja klients nebūs motivēts izmaiņā. Tā ir viena no galvenajām problēmām. Klients ir jāmotivē iesaistīties problēmas risināšanā viņu konfrontējot. Tā, ka, diemžēl preventīvais darbs valstī ir vāji attīstīts - bieži ar šiem cilvēkiem nodarbojas baznīcas un brīvprātīgie. Ja cilvēkam ir dziļa krīze, viņam trūkst cilvēcisko vērtību, šādā situācijā nevar līdzēt tikai ar sociālo pabalstu, bet ir nepieciešama cilvēka dvēseles audzināšana. Taču šis process ir garš un grūts. Tikai sava darba patriots un ļoti kompetenti speciālists var palīdzēt šādiem cilvēkiem.
Klienta motivācija palielinās, ja sociālais darbinieks uzsāk problēmas risināšanu, veicot nelielus uzdevumus, kas sniedz saskatāmu tūlītēju rezultātu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация