Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:157825
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
1. Cilvekiem joprojām ir interese ceļot un iepazīt vietējās un cittautu kultūras un tradīcijas, taču nav īpaši daudz uzņēmēju, starpnieku, kas piekopj šo lietu, tādēļ tautai jārīkojas aktīvāk, lai saglābtu tradīcijas, jo pieprasījums ir.
2. Dažās valstīs ir neefektīvs mārketings, reklāmas, tāpēc uz šīm valstīm ceļo mazāk tūristi. Etniskā, kultūras tūrisma saglabātājiem jāizstrādā efektīvas tūristu piesaistes metodes, piemēram ar sociālo tīklu, starpnieku palīdzību.
3. 2009. gadā interese par kultūras tūrismu ir pieaugusi aptuveni par 40% no visiem starptautiskajiem tūrisma avotiem, ko izmanto, lai izpētītu 360 miljonus papildinformācijas, tas tiek pētīts jau kopš 2007. Gada. Visas valstis ir savstarpēji konkurenti, tāpēc kartam maksimāli jācīnas, lai piesaistītu tūristus pie saviem pakalpojumiem un noturētu uzmanību uz ilgāku laiku ar nakšņošanu un radītu interesi pētīt kultūru arvien padziļinātak.
4. Arvien biežāk tālbraucēji caurbraucot valstīm pieturpunktus izmanto, lai iepazītu valstu dažādību, kultūru un tradīcijas, tāpēc pakalpojumu sniedzējiem jāuzģenerē metodes, lai piesaustītu arī šo mērķauditoriju.
5. Pakalpojumu sniedzējiem jāpiesaista ne tikai vietējie valsts iedzīvotāji, bet jāpadomā galvenot par ārzemju tūristiem, taču nedrīkst aizmirst arī par kultūras, tradīciju nostiprināšanu vietējās mērķauditorijas lokā.
6. Saistībā ar etnisko tūrismu nevienā zinātniskajā rakstā netika minēta folklora vai konkrēti piemēri par kulūras tradīcijām, tāpēc vajag vairāk popularizēt tieši tautas raksturīgās tradīcijas, folkloru, jo tas ir galvanais ar ko asociējas valsts kultūra tūristu acīs.
7. Visā pasaulē cenšas saglabāt etnisko/kultūras tūrismu, taču lai glābtu šo lauciņu attīstīto tehnoloģiju laikmetā ir jācīnās ar cita veida tūrismu, kas ir populārāki un aktīvāk jāveic mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1371557
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация