Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:585548
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.08.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 14 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Mana pieredze un novērojumi uzņēmējdarbībā par labo un ļauno veidojusies aptuveni pirms gada prakses laikā, ko es veicu uzņēmumā SIA „Sanofi Aventis Latvia”. Kā labu piemēru varu minēt taisnīgos, uzticamos un godīgos darbiniekus, kas katru dienu, jebkurā vietā strādā tā iemesla dēļ, kam patiešām ir nozīme – veselībai un uzņēmuma pamatvērtības, kas ir godīgums, atbildība, lojalitāte, profesionalitāte un cieņa. Godīgums saskatāms lietvedībā – tā ir objektīva, precīza, darbinieki izturas godprātīgi pret saviem pienākumiem, klientiem un sabiedrībai tiek atklāta visa informācija, kas nav konfidenciāla, darba samaksa ir atbilstoša darbinieku pieredzei un profesionalitātei. Atbildība - uzņēmums strādā kā vienots veselums, lai veiksmīgāk sasniegtu kopēji nospraustos mērķus, darbinieki izjūt personisku atbildību par veiktā darba kvalitāti. Lojalitāti var redzēt darbinieku uzticībā par uzņēmuma darbības mērķiem un pamatvērtībām, tāpat tie jebkuros apstākļos cenšas saglabāt un vairot uzņēmuma reputāciju. Profesionalitāte – uzņēmums strādā saskaņā ar starptautiskajām tiesību normām, likumiem, noteikumiem un regulām, savukārt darbinieki ir profesionāli savā darbības jomā ar atbilstošu izglītību un pieredzi. Darbinieki izturas ar cieņu pret cilvēkiem ar citādu pieredzi, pret citu darbinieku dokumentiem, aizsargā uzņēmuma īpašumu.
Ar ļaunu rīcību es sastapos semināru laikā, kuri tika rīkoti uzņēmuma klientiem, proti, kādai konkrētai ārstu grupai, piemēram, Latvijas ginekologiem vai Rīgas reģiona ģimenes ārstiem. Par semināru noklausīšanos ārsti varēja saņemt sertifikātus, kuri tiem dod noteiktu kredītpunktu skaitu. Taču šajā procesā nereti nācās sastapties ar ārstu negodīgu rīcību, jo viens ārsts piereģistrēja vairākus savus draugus ārstus, sakām, ka tie tūlīt ieradīsies – līdz ar to uz visu šo ārstu vārdiem tika izgatavoti sertifikāti, kurus var saņemt pēc semināra beigām. Kā ļauna un negodīga rīcība vērtējama tā, ka daži ārsti iegūst kredītpunktus savai izglītībai, pat nenoklausoties semināru un neuzzinot „karstākos” jaunumus medicīnas sfērā, kas tieši attiecas uz viņu darbu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация