Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:244079
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.12.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 90 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  KINO IZRĀDĪŠANA MADONAS RAJONĀ    6
1.2.  Kinoteātru darbība    9
1.2.  Ceļojošo kinoiekārtu attīstība    14
1.3.  Kino stacionāru izveide    20
2.  REKLĀMA UN REPERTUĀRS    24
2.1.  Filmu un seansu reklāma    25
2.2.  Propaganda kino seansu ietvaros    29
2.3.  Repertuāra izvēle    31
3.  TEHNISKĀ SEANSU KVALITĀTE    37
3.1.  Tehniskie resursi un to kvalitāte    37
3.2.  Raksturīgākās tehniskās kino izrādīšanas problēmas    40
4.  KINOMEHĀNIĶIS UN SKATĪTĀJS    45
4.1.  Kinomehāniķu kvalifikācija un profesionalitāte    46
4.2.  Kinomehāniķu nozīme, funkcijas un iesaistīšanās    53
4.3.  Kinomehāniķu darba apstākļi    56
4.4.  Skatītāju uzvedība un iniciatīva    58
  NOBEIGUMS    62
  KOPSAVILKUMS    63
  AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    65
  ANNOTATION    69
  PIELIKUMI    70
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS
1. 1940. gadā Madonas rajonā bija 2 privārie kinoteātri, kuri pēc kino nacionalizācijas nonāca Kinofikācijas pārvaldes pakļautībā. Madonas kinodirekcijas pārraudzībā no 1940. līdz 1975. gadam regulāri darbojās seši kinoteātri, no kuriem visveiksmīgākais skatītāju, seansu un naudas plāna izpildē bijis kinoteātris Madonā – „Vidzeme.”
2. Ceļojošo kinoiekārtu skaits Madonas rajonā bija svārstīgs, un to darbības vietas – nepastāvīgas, tomēr 20. gs. 60. gadu beigās, kad kino tīkla attīstība sekmīgi nostabilizējusies, Madonas rajonā darbojās astoņas ceļojošās kinoiekārtas.
3. Augstākais skatītāju apkalpošanas līmenis, kad vairs netika saņemtas sūdzības par kino tīkla darbību, tika sasniegts periodā, kad Madonas rajonā darbojās 49 kino stacionāri, kas ir 20. gs. 70. gadu sākumā.
4. Pēc Otrā pasaules kara tika īstenota ne vien kino propaganda, lai popularizētu kino kā mākslas veidu, bet propaganda caur kino seansiem, kas sākotnēji izpaudās kinorepertuārā, bet vēlāk – kultūras aktivitātēs kinoseansu laikā.
5. No 1955. gada aizvien aktīvāk kinorepertuāru izveidē iesaistījās paši kinomehāniķi, kā rezultātā kinorepertuārs kļuva daudzveidīgāks un propagandas klātbūtne kinorepertuārā mazinājās. Ne vienmēr kinomehāniķi pakļāvās vadības dotajiem rīkojumiem par izpildāmo darbu, tas nereti mazināja propagandu kino seansu ietvaros – propagandējošie referāti un filmas bieži tika nolasīti vai izrādīti tad, kad auditorija jau bija pametusi kinozāli.
6. Galvenais kino reklamētājs bija pats kinomehāniķis, kuram bija jāatbild par kino seansu izziņošanu un reklāmu, atsevišķos gadījumos to darīja vietējie kultūras organizatori. Svarīgākie reklāmas pasākumi bija seansu izziņošana, ielūgumi uz seansiem, tikšanās ar māksliniekiem pirms seansiem, skatītāju izglītošana lektoriju veidā ar kino saistītos jautājumos, kinodraugu klubu izveide un reklāma presē.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1355479
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация