Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:291425
 
Оценка:
Опубликованно: 15.08.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Reklāma    4
2.  Preču tirdzniecība un pieejamība 20. un 30. gados Latvijā    6
3.  20. un 30. gadu politiskie un ekonomiskie apstākļi un to ietekme uz plakātiem    8
3.1  20.-33.gads    8
3.2  34.-40. gads    9
4.  Plakāti Latvijā 20. – 30. gados    10
5.  Plakātu analīze    12
5.1  20.-33. gads    13
5.2  34-40. gads    16
5.3  20.-33. gada un 34.-40.gada plakātu statistiska salīdzināšana    30
5.4  Plakātu analīze    23
5.5  Sabiedrības vērtību atspoguļojums plakātos    26
  Secinājumi    27
  Anotācija    29
  Atsauces    30
Фрагмент работы

Reklāmas mērķis ir informēt savu mērķa auditoriju par produktu vai pakalpojumu un panākt, lai to nopērk. Reklamētajām precēm ir jāiekļaujas starp piecām cilvēka vajadzībām – fizioloģiskajām vajadzībām, vajadzībai pēc drošības, sociālās vajadzības, atzinības un pašīstenošanās. Reklāmām ir jābūt argumentētām. Argumenti ir pamatojumi, apgalvojumi, domas pavedieni, lai pierunātu vai pārliecinātu citu personu. Ja tas neizdodas, tad arguments ir jāprecizē. Reklāma nedrīkst būt pārblīvēta ar informāciju, vajag uzsvērt tikai pašu svarīgāko, jo reklāmas mērķis ir ieinteresēt cilvēkus. Reklāmai jābūt strukturētai, lai tā būtu viegli uztverama. Katra veida argumentu var pastiprināt ar prasmīgu runātāju, argumenta apstiprinājums no speciālista puses, faktu uzskaitīšana un emocionāla ietekme. Reklāmas var būt vienpusējas un divpusējas. Vienpusējās reklāmās tiek uzskaitīti tikai produkta vai pakalpojuma plusi vai mīnusi, taču divpusējās reklāmās ir arī uzskaitīti mīnusi, tādā veidā izrādot cieņu pret pircēju. Reklāmā var tikt izmantoti vairāki argumenti, taču tie ir jāsakārto, sākot ar spēcīgāko.
Kad tiek veidota reklāma ir jāuzdod vispārīgi jautājumi par preci vai pakalpojumu:
• Kādas problēmas produkti var atrisināt?
• Kādas vajadzības pakalpojumi var apmierināt?
• Kā var pasniegt un izskaidrot to īpašības?
• Ko apsolīt mērķa grupai un vai var to piepildīt? Kā?
Tiek uzskatīts, ka ideālākie vēstījumu veidi reklāmai ir:
• instrumentālais;
• attieksmes;
• apliecinošais;
• salīdzinošais.
Instrumentāls vēstījums ir, kad tiek attēlota problēma un tiek reklamēts produkts kā tās risinājums. Tas ir labs reklāmas veids produktiem, kas ar kaut ko izceļas citu vidū. Attieksmes vēstījumi cenšas pierādīt, ka konkrētais produkts nodrošina pozitīvu un skaistu pieredzi, labklājību vai piederību grupai. Arī labs reklāmas veids produktiem, kuri ar kaut ko izceļas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация