Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:314684
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Kādai jābūt sekretārei?    4
1.1  Sekretārei nepieciešamās personiskās īpašības    5
2.  Sekretāres amata pienākumi    7
3.  Kā organizēt sekretāres darbu?    8
4.  Sekretāres darba diena    10
5.  Sekretāres darba ētika    11
5.1.  Ārējais izskats    11
6.  Darba vietas kultūra    12
7.  Uzvedības un lietišķās saskarsmes kultūra    14
7.1.  Attiecības “vadītājs – sekretāre”    14
8.  Telefonsarunu etiķete    16
9.  Sekretāres uzdevumi dažādu sanāksmju sagatavošanā    18
10.  Apmeklētāju pieņemšana    19
11.  Sekretāre un firmas darbinieki    20
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

IEVADS

Kā jau visi zin, neviena iestāde, organizācija, firma nevar pastāvēt bez vadītājiem. Tajā pašā laikā katram vadītājām ir vajadzīga sekretāre (uzticības persona). Sekretāres referentes profesija šobrīd ir viena no prestižākajām.
Ir vairāki sekretāres amata paveidi. Lietišķie cilvēki pārsvarā lieto tikai vienu nosaukumu – sekretāre referente, bet faktiski pastāv šādi sekretāres profesijas paveidi:
• Telefona operatore – lielās kompānijas pieņem zvanus un savieno ar vajadīgo abomentu.
• Telefona sekretāre – pieņem paziņojumus un konkrētus pasūtījumus, zvana firmas vadītāja uzdevumā.
• Tehniskā sekretāre – strādā ar orgtehniku(kseroksu, faksu, mini-ATS, datoru), pārzina vairākas klavieatūras.
• Sekretāre pieņemamā telpā – pieņem ienākošās vēstules un faksus, elektroniskā pasta paziņojumus, atbild uz telefona zvaniem dažadas valodas, pāradresē zvanus nodaļām, sagaida apmeklētājus.
• Biroja sekretāre – pieņem un analizē saņemto korespondenci, izpilda vadītaja un viņa vietnieku uzdevumus, ievada datorā dokumentu tekstus.
• Vadītāja palīgs – koordinē viena vai divu vadītaju darbības,sastāda dokumentus, sagatavo materiālus, tulko no svešvalodām.
• Sekretāre referente – vadītāja “labā roka”, ne tikai specialiste sekretāres darbā, bet arī lietprarēja vasās firmas darbības jomās, ir spējīga patstāvīgi pieņemt lēmumus.
• Biroja menedžeris – cilvēks, kas nodrošina visa biroja raitu darbu, gatavo prezentācijas,sarunas, sanāksmes, gadā par transportu, sakariem, tehniku,vada kadru darbu,atblid parpusdienu kvalitāti.

1. KĀDAI JĀBŪT SEKRETĀREI?

1) Kas sekretārei jāzina un kas japrot:

• Vadības tiesiskie pamati:
- administratīvās, darba un saimnieciskās tiesības;
• likumdošanas un normatīvie akti, kas nosaka darba kārtību tā veida organizācijā (firmā), kur sekretāre strādā.
• Vadīšanas pamati:
• Valsts un pārvaldes institūciju sistēma valstī un savā reģionā;
• Valsts, sabiedrisko, kooperatīvo un privāto organizāciju dabināšanas principi;
• Nozare, kurā viņa strādā, tās sakari;
• Savas organizācijas funkcijas, uzdevumi un struktūra, vertikālie un horizontālie sakari.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация