Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
1,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:368248
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus.
Aktivitātes, kas palīdz piesaistīt jaunus klientus-
Ikvienam uzņēmumam ir jāmāk sevi prezentēt vai parādīt, kas tajā notiek un ar ko tas darbojas. Tas ir nepieciešams, lai uzņēmums kļūtu populārāks un piesaistītu jaunus klientus.
Pats svarīgākais ir reklāma. Ar reklāmas palīdzību cilvēkiem var iestāstīt daudz ko. Ja reklāma ir spilgta un interesanta, tad uzreiz ir vēlme to skatīties un iedziļināties. Tā spēj pateikt par uzņēmumu visu nepieciešamo, kas cilvēkiem būtu jāredz, jo cilvēks ir pieradis vairāk skatīties nekā klausīties.
Otrs paņēmiens ir piedalīties un prezentēt sevi izstādēs, kur savu uzņēmumu var censties reklamēt pēc iespējas vairāk un tam ir dots vairāk laiks nekā tas ir pieejams televīzijā. Tajās arī iegriežas cilvēki, kuri vēlas redzēt to, kas tiem interesē, tādejādi ir iespēja uzņēmumam piesaistīt vairāk ieinteresētos cilvēkus.
Trešais paņēmiens ir logo izveide, ar tā palīdzību cilvēki uzreiz var atpazīt to firmu. Ja uzņēmums piedalās projektu finansēšanā, tad noteikti kaut kur parādīsies firmas logo, tādejādi veicinot tā popularitāti un ieinteresētu citus.

Aktivitātes, kas palīdz noturēt esošos klientus.
Visiem uzņēmumiem ir jāmeklē iespēja kā noturēt esošos klientus, kas nav tik viegli kā liekas.
Ļoti svarīgi ir informēt klientus ar jauninājumiem firmā, jo ikvienai firmai ir jācenšas noturēt klientus tik ilgi cik iespējams. Pret klientiem būtu jāizturas tā, lai tie vēlētos sadarboties ar firmu. Ja klients būs apmierināt ar sniegtajiem pakalpojumiem, tad noteikti, ka vēlme sadarboties būs un klients pastāstīs tālāk par firmu, tādā veidā liekot firmai kļūt populārākai un piesaistīt sev vēl jaunus klientus.
Klientus ir jāiepriecina ar mazām dāvaniņām, uz kurām noteikti, ka būtu firmas logo un tās ieraugot citi cilvēki par firmu ieinteresētos.


Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация