Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:779008
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 24.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Garīguma jēdziens   
2.  Garīguma izmantošanas iespējas   
Фрагмент работы

Bez ētikas kodeksiem, garīguma elementiem jāatspoguļojas korporatīvajā kultūrā. Korporatīvā individualitāte organizācijā ir “dzīves stils” – kā organizācija izmanto materiālos, finansu, cilvēku informācijas resursus. Pēc tam, kad noteikts organizācijas “raksturs”, jāpieņem lēmums, kā šīs organizācijas izdevīgās īpašības darīt zināmu mērķgrupām, kādai ir jābūt komunikāciju sistēmai ar tām.
Organizācijas vadītājs vai menedžeri izstrādā un cenšas ieviest savus uzskatus, filozofiju un lietišķo stratēģiju. Pēc tam organizācijā notiek ieviešanas darbi. Organizācijas personāls darbojas tā, kā to diktē organizācijas filozofija un stratēģija. Rezultātā organizācija sekmīgi sasniedz visus pamatrādītājus, un sasniegtie rezultāti tiek noturēti ilgāku laiku. Līdz ar to parādās organizācijas kultūra, kura atspoguļo viedokļu sistēmu un stratēģiju, darbinieku pieredzi to ieviešanā. Šāda kultūra atbildīs korporatīvajai kultūrai.
Nenoliedzami, lielā mērā organizācijas tēlu veido un klientu izvēli nosaka apkalpojošā personāla īpašības. Personāla diferencēšanai jābalstās uz sekojošām darbinieku kvalitāti raksturojošām īpašībām, kas klientam veido papildu vērtīgumu: profesionālisms, laipnība, godīgums un kārtīgums, drošums, pārliecinātība, operativitāte, iniciatīva, komunikabilitāte. Jāteic, ka darbinieku izturēšanās arī ārpus darba vietas tiek vērtēta. Tas nozīmē, ka respektablas organizācijas darbinieki nedrīkst sevi kompromitēt sabiedrībā, lai nebojātu uzņēmuma imidžu. Psihiskos procesus, un uzvedība daļēji vada personas garīgums un daļēji arī personas pamatvajadzības un instinkti. Garīgums var arī kļūt redzams ekonomiskajā lēmumu pieņemšanā, attieksmē un klientu uzvedībā. Vadītājiem ir jāņem vērā garīgums un jāpadara tas tiesisks, sociāls un produktīvs. To viņi var izdarīt ieviešot organizācijas kultūras standartus.
Slavenajā grāmatā „Uzicība” Fukujama parāda kā panākumi un ekonomiskie sasniegumi korelē pozitīvi ar uzticību, kas pastāv biznesa partneru starpā. Uzticības garīgums var atbalstīt ekonomisko racionalitāti un peļņas maksimizēšanu. Tas nozīmē, ka liela loma ir lojalitātei, bet īstena un saprātīga lojalitāte nav iespējama, pēc autores domām, bez garīguma.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация